صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۵۲
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 27
کد خبر: ۶۸۳۳۲
کرونا در ایران ۷ آذر ۹۹؛

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۷ آذر ۹۹

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۷ آذر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۷ آذر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت دو برابر شده است. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می‌دهد که هنوز عده‌ای پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نمی‌کنند و همین سبب بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در ایران می‌شود به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

 


شناسایی ۱۴۰۵۱ بیمار جدید کرونایی در کشور 

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

 سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۲۴۵ نفر از آنها بستری هستند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

 

 

 

فوت ۴۰۶ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

 

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۶۴۰ هزار و ۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۵۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

وی ادامه داد: تا کنون پنج میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعبیت کرونایی استان های کشور

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: