صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 27
کد خبر: ۶۸۳۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

شهید محسن فخری زاده که بود؟

برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
رسانه ی محترم به دادرسی کنید.
جناب دکتر محسن فخری نژاد را جهل داخلی کُشت !
اگر تمام اینترنت ( شبکه های داخلی و خارجی) را شدیداً جستجو کنید فقط 4 عکس از شهید فخری نژاد پیدا می کنید . یعنی ایشان شخص فوق امنیّتی بوده است . ولی عکس هر بقّالی را جستجو کنید ، هزاران عکس می یابید. ایشان حتی از گرفتن عکس و فیلم خانوادگی هم معذور بوده است. لذا از چنین شخصیتی خیلی ضعیف محافظت شده است. حتی بادیگاردهای ایشان هم سالم هستند.
اما اصل سخن بنده آنستکه موساد رسماً اعلام کرده که ما به عظمت علمی این شخص در سال 2003 میلادی پی بردیم و آنرا در ردیف شخصیت های استراتژیک برای اسرائیل( یعنی خط ترور) قرار دادیم.
در سال 2003 ، آقای حسن روحانی احمق و نادان ، دبیر شورای عالی امنیّت ملی بوده است . یعنی بواسطه قصورات این ابله ، آقای فخری نژاد توسط اسرائیل شناسایی شده است در صورتیکه حتی تا الان هم عده زیادی در کشور ما دکتر فخری نژاد را نمی شناختند ! چون ایشان در پرده و حجاب بود. آقای روحانی و ریس جمهور وقت ( سید محمد خاتمی) باید در مورد عملکرد ضعیف خودشان در آن سال ها پاسخگو باشند این ترور محصول آن سال است.
ثانیاً نتیجه آن قصور هم در دولت این شخص نادان محقق شد. می دانید چرا ؟ چون تعداد محافظ های سید حسن خمینی بالاتر از دکتر فخری نؤاد بود. تعیین اهمیت اشخاص و تیم حفاظت با ریاست جمهموری است.
متأسف هستم که هنوز ملت شریف نمی دانند چه ضربه ی بزرگی خورده ایم.
مرتضی
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بی هنران رابگو با هنری دیگر میبرند. یدالله فوق ایدهم