بیانیه ظریف درباره ترور شهید محسن فخری زاده-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

بیانیه ظریف درباره ترور شهید محسن فخری زاده

‏محمد جواد ظریف با صدور بیانیه‌ای ترور محسن‌ فخری‌زاده را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 27
کد خبر: ۶۸۳۶۸

به گزارش راهبرد معاصر ظریف نوشت: تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایرانی را به قتل رساندند. این عمل بزدلانه - با نشانه‌های آشکار از دخالت اسرائیل در آن - جنگ طلبی ناامیدانه‌ی عاملان این امر را نشان می‌دهد

 

ایران از جامعه بین المللی - و به ویژه اتحادیه اروپا - میخواهد كه به استاندارد دوگانه‌‌ی شرم آور خود پایان دهند و این عمل تروریستی دولتی را محكوم كنند.

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.

 

وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

 

به گزارش فارس، پیش از این وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار