صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۳۵
  • چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 12 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 29
کد خبر: ۶۸۵۹۷

دست اسرائیل در ترور فخری‌زاده مشاهده می‌شود

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه فوق‌العاده شب گذشته کمیسیون امنیت که در خصوص بررسی ترور شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد این بود که اقدام مجلس در راستای این ترور ناجوانمردانه باید به چه شکلی باشد؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ وی افزود: بحث و گفت‌وگوهایی میان نمایندگان، رد و بدل شد تا کار با سرعت بیشتری پیش رفته و به این اقدام شرارت‌بار واکنش داده شود.

 

عمویی گفت: یکی از بحث‌ها این بود که طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که بخشی از آن معطوف به احیای صنعت هسته‌ای است با اولویت بیشتری دنبال شود که در نهایت همه نمایندگان با دو فوریت این طرح موافقت کردند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: همچنین مقرر شد سایر بند‌های این طرح در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار گیرد و ما امیدواریم تا پایان هفته این موضوع در صحن علنی تصویب و به دولت ابلاغ شود.

 

عمویی تأکید کرد: جلسه شب گذشته با حضور نمایندگان و مقامات وزارت خارجه، قوه قضائیه و وزارت دفاع برگزار شد و مجموعه فعالیت‌های این شهید بزرگوار و تأثیر وی بر صنایع دفاعی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: درباره شرایط حفاظتی شهید فخری‌زاده که سال‌ها مورد تهدید قرار داشت گزارشی ارائه شد و همین‌طور درباره عملیات صورت گرفته دستگاه‌های امنیتی توضیحاتی ارائه دادند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: اقدام تروریستی صورت گرفته ترکیبی و پیچیده بوده و دست رژیم صهیونیستی در آن دیده می‌شود، اما با توجه به نوع پیچیدگی عملیات ممکن است دست دیگر بیگانگان تروریست هم در این موضوع دخیل باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: