صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۲۲
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
کد خبر: ۶۹۳

آخوندی به جای ورود به بهشت دادگاهی می شود

حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده ملایر در مجلس از شکایت جمعی از نمایندگان از سابق راه و شهرسازی به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش "راهبرد معاصر"؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مجلس با بیان اینکه جمعی از نمایندگان طرح شکوائیه‌ای از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در ده بند تدوین کردند، گفت: هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه امضاهای این شکوائیه را جمع‌آوری و آن را به قوه قضائیه ارائه می‌کنیم.


وی با بیان اینکه تخلفاتی در زمان ریاست آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اتفاق افتاده است، ادامه داد: این شکوائیه را در اختیار قوه قضائیه قرار می‌دهیم تا به این تخلفات رسیدگی شود. نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: هرچند آخوندی از وزارت راه‌ و شهرسازی استعفا داد و فرد دیگری جانشین وی شد اما وزیر سابق باید پاسخگوی عملکرد خود در این چند سال گذشته باشد.


بحث شکایت از آخوندی در حالی مطرح می شود که او تا چند روز قبل شانس اول ورود به ساختمان خیابان بهشت و تکیه بر کرسی شهرداری تهران بود، اما با فشار افکارعمومی و مخالفت های گسترده رسانه ها با این انتخاب، ورق برگشت و اعضای شورای شهر تهران مجبور به عقب نشینی از گزینش او شدند و پیروز حناچی را به عنوان شهردار تهران برگزیدند.

نظر شما