صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۴۲
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 15
کد خبر: ۷۰۵۹۵

پیش بینی بورس فردا 26 آذر 99

فراز و نشیب های بورس موجب شد تا بسیاری از کارشناسان به پیش بینی بورس روی بیاورند. پیش بینی بورس فردا 26 آذر 99 اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر بورس این روزها بسیار متزلزل است و ریزش بورس در بازار سهام تاثیر به سزایی دارد به همین دلیل راهبرد معاصر در بسته خبری پیش بینی بورس فردا، جدیدترین پیش بینی بورس فردا 26 آذر 99 را بررسی و تحلیل میکند.

 

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل سنگین‌ترین ریزش خود در چند وقت اخیر را تجربه کرد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند ریزش بورس به دلیل نوسان‌گیری بازارگردان‌ها تشدید شده است.

 

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند نزولی بورس گفت: تقریبا هر سال پس از گذر از یک سال تورمی، بازارها و از جمله بازار سرمایه مدتی دچار رکود می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت روند کنونی بازار نگران‌کننده نیست. چراکه رشد منطقی بازار سهام از دی ماه آغاز می‌شود.

 

همچنین به گفته فرهادی پیروزی بایدن در انتخابات قطعی شده و هنوز سیاست خارجه کشور ما در مقابل آمریکا و سیاست این کشور نسبت به ایران مجهول است و بازارها در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برند. به گفته این کارشناس احتمالا از دی ماه هم بازارها از رکود خارج می‌شود و هم سیاست خارجی ایران مشخص شده است.

 

فرهادی در رابطه با بورس فردا گفت: چون طی دو سه روز گذشته، عرضه در بازار زیاد بوده، احتمالا فشار عرضه بازار فردا را در ابتدای کار نزولی می‌کند. اما احتمالا در ادامه روند معاملات تقاضا بیشتر می‌شود و نوعی تعادل شکل می‌گیرد.

 

به گفته فرهادی احتمالا در محدوده یک میلیون و 350 تا یک میلیون و 400 هزار واحد از بازار حمایت می‌شود و شاخص کل بازار از محدوده یک میلیون و 200 هزار واحدی پایین‌تر نخواهد رفت.

 

تجارت نیوز

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: