صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۱۹
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۹ - 2020 December 28
کد خبر: ۷۲۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ارائه کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در بانک‌ها

داوود محمد بیگی از ارائه کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در بانک‌ها خبر داد. جزئیات ارائه کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در بانک‌ها را در خبر زیر در پایگاه خبری راهبرد معاصر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارائه کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در بانک‌ها در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت. کارت های اعتباری در سه رنج اعتبار شارژ می شوند. کارتهای اعتباری به مبالغ 10، 30 و 50 میلیونی هستند و متقاضیان کارت های اعتباری می توانند آن مقدار از اعتبار را که خرج کرده اند به صورت قسطی و با بکجا به بانک بازپرداخت کنند. در ادامه جزئیات بیشتر از ارائه کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در بانک‌ها را در خبر زیر بخوانید.

 

داوود محمدبیگی درخصوص جزئیات کارت‌های اعتباری گفت: بخشنامه‌های مربوط به کارت اعتباری از سال ۱۳۹۵ از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ارسال شده و بانک‌ها نیز زیرساخت‌ها و مقررات لازم برای ارائه کارت اعتباری را به متقاضیان در شبکه بانکی کشور فراهم کرده‌اند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ها و پس از اعتبارسنجی این کارت‌ها را دریافت کنند.

 

وی افزود: کارت‌های اعتباری در سه دسته ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و براساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و مشتریان می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به‌صورت یک‌باره یا اقساطی به بانک‌ها بازگردانند.

 

 

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با تأکید بر اینکه این زیرساخت در شبکه بانکی وجود دارد و مردم می‌توانند از این خدمت استفاده کنند، گفت: یکی از دلایلی که استفاده از کارت‌های اعتباری نسبت به کارت‌های نقدی کمتر است، به دلیل آگاهی کم مردم و اطلاع‌رسانی ضعیف بانک‌ها در این زمینه است و بی‌شک باید به مردم اعلام شود که می‌توانند با مراجعه به شعب از این خدمت بانک‌ها استفاده کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
چه کسانی می تواند جهت دریافت کارت اعتباری به بانکها مراجعه کنند وبه کدام بانکها؟ منتطر جواب فوری هستم