صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 25
کد خبر: ۷۲۰۸

آخرین اخبار از سیل لرستان

رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: طغیان رودخانه پلدختر محور جنوب لرستان را مسدود کرد و احتمال انسداد آزاد راه خرم‌آباد- پل زال نیز به دلیل ریزش کوه وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار داشت: به دلیل بارش شدید باران در لرستان، در حال حاضر تمامی محورهای استان به‌شدت لغزنده است و در محورهای شمالی استان بارش سنگین برف را داریم.

 

وی بابیان اینکه در محورهای رازان، زالیان، گشور و گاماسیاب نیز بارش شدید برف وجود دارد افزود: محور جنوب استان لرستان به علت طغیان رودخانه در پل‌دختر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

 

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: در محور آزادراه خرم‌آباد- پل زال نیز ریزش کوه وجود دارد که احتمال می‌رود این محور نیز در صورت ریزش‌های مجدد بسته شود.

 

وی بیان کرد: به هم‌وطنان توصیه می‌شود در محورهای استان لرستان تردد نکنند و مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان به بالا آمدن سطح آب خرم‌رود اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های شدید باران در استان، رودخانه خرم‌آباد طغیان کرده است.

 

وی افزود: در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت و سلسله نیز وقوع سیلاب را داریم که نیروهای جمعیت هلال‌احمر در سطح شهرستان‌ها اقدامات امدادی را انجام می‌دهند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان عنوان کرد: وضعیت در شهرستان خرم‌آباد بحرانی است و نیروها مستقر شده‌اند و با کمک سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات لازم انجام می‌شود.

برچسب ها
نظر شما