صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 06
کد خبر: ۷۳۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹+فیلم و عکس

مهمان امشب دورهمی مهران مدیری امشب چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ مشخص شد. در ادامه بیوگرافی و عکس های مهمان امشب دورهمی را می آوریم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسته لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹ آشنا خواهید شد. در ادامه بیوگرافی و عکس های مهمان امشب دورهمی را می آوریم. 

 

برنامه محبوب و پرطرفدار دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه با مهمان امشب برنامه دورهمی امروز چهارشنبه 17 دی ۹۹ آشنا شوید.


دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.



این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.



گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹

 

پردیس احمدیه و امیر تاجیک بازیگر سینما و تلویزیون وخواننده امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است.

 

 

پردیس احمدیه از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده، لاک قرمز است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است. وی در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت.[۲] وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

 

بیوگرافی و زندگینامه پردیس احمدیه

 

پردیس احمدیه بازیگر زن جوان سینما متولد 8 تیرماه سال 1371 در تهران می باشد و 25 سال سن دارد.

 

تحصیلات : وی فارغ التحصیل نوازندگی موسیقی است.

 

نحوه ورود به دنیای بازیگری

 

من در هیچ کلاس بازیگری دوره نگذراندم. سال 86 حمید نعمت الله مرا برای ایفای یک نقش در فیلم «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی کرد و البته این فیلم توقیف شد.

 

وی تاکنون در چند اثر سینمایی از جماله فیلمهای خانه دختر , لاک قرمز و خفگی ایفای نقش کرده است.

 

وی گفته است قصد حضور در هیچ کار تلویزیون و سریالی را ندارد و قرار است .فقط در سینما و تئاتر کار کند.

 

 

ازدواج و همسرش

 

پردیس احمدیه مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است .

زمان پخش و تکرار دورهمی

 

گفتنی است بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ۶ و ۱۱صبح و ۱۷ است.

 

بیوگرافی امیر تاجیک + عکس

امیر تاجیک هنرپیشه و خواننده ایرانی که با ترانه «زیر آسمون شهر» به شهرت رسید. از کارهای مطرح امیر تاجیک می‌توان به زیر آسمان شهر، آسمونه و افتتاحیهٔ جام جهانی کشتی و … اشاره نمود.
 
 
نام اصلی      امیر تاجیک
تولد      هشتم شهریور ۱۳۴۷
ملیت     ایران 
سبک‌ها     پاپ 

 

امیر تاجیک در زمینه حضور در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما رکوردار محسوب می‌شود

 

امیر تاجیک (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه و خواننده ایرانی است. امیر تاجیک در رشتهٔ مهندسی طراحی صنعتی تحصیل کرده است. تاجیک خواننده‌ ای که با ترانه «زیر آسمون شهر» به شهرت رسید و او را می‌ توان به‌ نوعی در زمره خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایرانی پس از انقلاب اسلامی به‌ حساب آورد. امیر تاجیک به‌ تازگی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود از ترک ایران و حضور در آلمان خبر داده است. امیر تاجیک به دعوت یک شرکت ایرانی – آلمانی همراه با برادر موزیسین خود امید تاجیک به دوسلدورف مهاجرت کرده است.

 

امیر تاجیک و خواندن سرود رسمی تیم ملی

امیر تاجیک توسط فدراسیون فوتبال ایران برای خواندن سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان انتخاب شد و برای این رقابت‌ها دو آهنگ ارائه داد. همچنین از امیر تاجیک به عنوان اصلی ترین گزینه برای خواندن سرود رسمی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴ نیز یاد می‌شد که البته این سرود به احسان خواجه امیری واگذار شد.

 

امیر تاجیک و حضور در برنامه‌های تلویزیونی

 

امیر تاجیک بارها به عنوان خواننده در برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما نظیر روز از نو، عشق من ایران من، سفر بخیر، مثلث، ساعت ۲۵ و … حاضر شده است و به نوعی امیر تاجیک از این حیص رکوردار محسوب می‌شود.

 

برگزاری کنسرت به نفع جانبازان توسط امیر تاجیک

 

امیر تاجیک پس از عیادت با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، در گفتگویی برای برگزاری کنسرتی در حمایت از این جانبازان اعلام آمادگی کرد.

 

آلبوم‌های امیر تاجیک

 

آلبوم های امیر تاجیک دارای حس و کاراکترهای مشترکی می باشند

 

امیر تاجیک پس از مطرح شدن، آلبوم‌های زیر آسمون شهر و همکلاسی را منتشر کرد، و پس از وقفه‌ای طولانی در سال ۱۳۹۱ آلبوم زندگی را روانه بازار کرد.

 

* 1378 : همکلاسی با خوانندگی امیر تاجیک

* 1380 : زیر آسمون شهر با صدای امیر تاجیک

* 1391 : زندگی با خوانندگی امیر تاجیک

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سلام نشان دادن عکس زن که در آن حجاب به نحو کامل رعایت نشده حوب نیست