صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 09
کد خبر: ۷۳۴۴۲

زمان و ساعت فوتبال دربی پرسپولیس استقلال + ترکیب تیم ها

زمان و ساعت فوتبال دربی پرسپولیس استقلال مشخص شد. در ادامه زمان و ساعت فوتبال دربی پرسپولیس استقلال و ترکیب تیم ها را مرد بررسی قرار دادیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس روز دوشنبه 22 دی ماه به مصاف یکدیگر می روند. در ادامه زمان و ساعت فوتبال دربی پرسپولیس استقلال و ترکیب تیم ها را برایتان آورده ایم. تیم های استقلال و پرسپولیس در بازی معوقه هفته هشتم لیگ برتر روز دوشنبه 22 دی ماه ساعت 16:35 دقیقه در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

 

با اعلام برنامه مسابقات هفته‌های دهم تا دوازدهم لیگ برتر، تاریخ برگزاری دربی تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم مشخص شد. به این ترتیب دو تیم استقلال و پرسپولیس روز دوشنبه ۲۲ دی ماه در ورزشگاه آزادی مقابل هم به میدان خواهند رفت.

 

دربی رفت تهران بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 22 دی ماه 99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار میشود.

 

بازی تیم های استقلال و پرسپولیس از بازیهای معوق هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران می باشد.

 

دربی 94 ام تیم های تهرانی در ساعت 16:35 برگزار خواهد شد.

 

 

 

تیم استقلال پیش از بازی دربی در تاریخ 15 دی ماه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت و پرسپولیس نیز پیش از بازی شهرآورد در تاریخ 16 دی ماه برابر سپاهان اصفهان صف آرایی می کند.

 

هر دو تیم تهرانی پیش از بازی دربی تقریبا استراحتی یک هفته ای را خواهند داشت.

 

پرسپولیس و استقلال پس از بازی دربی 94 بازیهای سختی را مقابل تراکتور و فولاد در ورزشگاه آزادی و یادگار امام(ره) خواهند داشت.

 

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر ایران

 

هفته یازدهم

 

 

روز و تاریخ

ساعت

بازی

ورزشگاه

توضیح

یک‌شنبه ۲۱ دی ۹۹

۱۵:۰۰

مس رفسنجان - ماشین‌سازی

شهدای مس رفسنجان

-

یک‌شنبه ۲۱ دی ۹۹

۱۵:۰۰

نساجی - صنعت نفت آبادان

شهید وطنی قائمشهر

-

روز و تاریخ

ساعت

بازی

ورزشگاه

توضیح

دوشنبه ۲۲ دی ۹۹

۱۶:۳۵

استقلال - پرسپولیس

آزادی تهران

معوقه از هفته هشتم

روز و تاریخ

ساعت

بازی

ورزشگاه

توضیح

سه شنبه ۲۳ دی ۹۹

۱۵:۰۰

نفت مسجدسلیمان - شهرخودرو

شهید محمدی مسجدسلیمان

-

 

 

روز و تاریخ

ساعت

بازی

ورزشگاه

توضیح

جمعه ۲۶ دی ۹۹

۱۵:۰۰

نساجی - ماشین‌سازی

شهید وطنی قائمشهر

معوقه از هفته نهم

جمعه ۲۶ دی ۹۹

۱۵:۰۰

سپاهان - پیکان

نقش جهان اصفهان

-

جمعه ۲۶ دی ۹۹

۱۵:۰۰

آلومینیوم اراک - گل‌گهر

امام خمینی اراک

-

جمعه ۲۶ دی ۹۹

۱۵:۰۰

سایپا - ذوب آهن

پاس قوامین تهران

-

 

روز و تاریخ

ساعت

بازی

ورزشگاه

توضیح

دوشنبه ۲۹ دی ۹۹

۱۴:۳۰

تراکتور - استقلال

یادگار امام تبریز

-

دوشنبه ۲۹ دی ۹۹

۱۶:۴۰

پرسپولیس - فولاد

آزادی تهران

 

 

ترکیب پرسپولیس و استقلال در دربی 94

 

 استقلال برای دربی بدون بازیکن محروم و مصدوم به مصاف پرسپولیس می رود. اتفاقی که از ابتدای لیگ بیستم برای نخستین بار برای تیم محمود فکری رخ می دهد و او بالاخره پس از 8 بازی، یک تیم کامل در اختیار دارد.


آبی پوشان طی بازی های گذشته از حضور یک سنگربان مطمئن و آماده درون دروازه تیمشان خوشحال بوده اند. رشید مظاهری یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است و قطعا انتخاب اول و آخر فکری برای حضور درون دروازه تیمش خواهد بود.


قطعا انتخاب مدافع چپ، یکی از نقاط مبهم در ترکیب استقلال است و شاید تا روز دربی مشخص نشود چه کسی قرار است در این پست بازی کند. محمد نادری دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است و اکنون آماده است تا پس از مدت ها غیبت، در مقابل تیم سابقش به میدان برود.


قطعا انگیزه های نادری برای این دیدار بالا خواهد بود ولی از سوی دیگر دوری این بازیکن طی 3 بازی اخیر مقابل ذوب آهن، گل گهر و آلومینیوم اراک ممکن است کمی فکری را با تردید روبرو کند که از ابتدا از این بازیکن استفاده کند یا خیر.


در سوی مقابل میلیچ حضور دارد که پس از پشت سر گذاشتن دوران تنبیه انضباطی، اکنون در دسترس فکری است. محمد دانشگر که در دو بازی اخیر در پست دفاع چپ بازی کرده است نیز یکی از گزینه های کادرفنی استقلال خواهد بود.


اینکه چه کسانی برای استقلال در خط میانی نیز به میدان می روند، یکی از ابهامات موجود است. داریوش شجاعیان به مرز آمادگی رسیده است و فرشید اسماعیلی نیز در بازی گذشته خوب کار کرد و حتی یک پاس گل نیز داد.

 

 

شجاعی در دربی بازی می‌کند؟

 

علیرضا حقیقت درباره آخرین وضعیت علی شجاعی در آستانه دربی اظهار داشت: علی شجاعی در جریان بازی با سپاهان دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه شانه شد. اقدام‌های لازم بلافاصله آغاز شد و ادامه دارد.

 

پزشک تیم پرسپولیس ادامه داد:‌امروز هم در بخش‌هایی از تمرین حضور پیدا کرد. تلاش خود را می‌کنیم تا این بازیکن در سریعترین زمان، آماده بازی شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: