صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 23
کد خبر: ۷۴۹۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

شرایط و متن قانون استخدام فرزندان ایثارگران

شرایط و متن قانون استخدام فرزندان ایثارگران منتشر شد که بر اساس آن تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند که 25 درصد نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان ایثارگران استخدام کنند. در ادامه جزئیات بیشتر از متن قانون استخدام فرزندان ایثارگران با ما در راهبرد معاصر همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند که 25 درصد نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان ایثارگران استخدام کنند. شرایط و متن قانون استخدام فرزندان ایثارگران ابلاغ شد که ما در ادامه در پایگاه تخصصی راهبرد معاصر جزئیات شرایط و متن قانون استخدام فرزندان ایثارگران را مورد بررسی قرار دادیم.

 

دستگاه های اجرایی موظف هستند ۲۵ درصد نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان شهدا و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل پنج سال سابقه اسارت دارند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی و آزمونی تامین و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام کنند.

 

پنج درصد سهمیه استخدامی به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص می یابد و در مواردی که نیاز به تخصص وجود دارد شرایط علمی باید رعایت شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شرکتی های بانک
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
با سلام چرا خانواده ایثارگران با سابقه کم قراره رسمی شوند ولی نیروهای شرکتی با مدرک لیسانس و سابقه بالا عمر و زندگیشان هدر شده و هنوز بلاتکلیفند ؟ آیا مگر نه اینکه اجر شهدا و جانبازین و ایثارگران خیلی بالاست واینان با خدا معامله کردنداما اکنون به قیمت تضیع حق دیگران فرزندانشان به همه جا می رسند این بی عدالتی است
رقیه الیکاهی
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
ای کاش دختر من هم استخدام می شد ،جز خانواده شهداست
علی
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
سلام
پدر بنده بازنشسته ناجا هست و یکسال هم سابقه جبهه داره
میخوام بدونم بنده با ۳۰ سال سن ک فرزندشون هستم و درحال حاضر بیکارم میتونم ازین طرح استفاده کنم و جایی استخدام بشم؟
لطفا راهنمایی کنید