صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 25
کد خبر: ۷۵۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان بازی پرسپولیس آلومینیوم

زمان بازی پرسپولیس آلومینیوم مشخص شد و بر اساس آن تیم پرسپولیس نائب قهرمان آسیا ساعت 15 امروز دوشنبه 6 بهمن 99 به مصاف آلومینیوم می رود. در ادامه جزئیات بیشتر از ترکیب احتمالی پرسپولیس و آلومینیوم را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم پرسپولیس تهران در چهارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر ایران ساعت 15 امروز به مصاف آلومینیوم سازی اراک می رود. دیدار دو تیم پرسولیس و آلومینیوم سازی اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود. در ادامه جزئیات بیشتر از بازی امروز آلومینیوم و پرسپولیس،  ترکیب احتمالی پرسپولیس، ترکیب آلومینیوم و ... را بخوانید.

 

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم می روند که یحیی گل محمدی در این دیدار با مشکل بزرگی در دفاع پرسپولیس روبرو است.

 

حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی که در بازی با فولاد خوزستان مصدوم شدند باعث شده تا گل محمدی به فکر بازیکنی جایگزین برای این دو مدافع محبوب سرخ پوشان باشد

.

تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

 

گفتنی است بازی پرسپولیس و آلومینیوم امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ ساعت ۱۵:۰۰ برگزار می شود.

 


هر چند گفته می شود سید جلال حسینی به دنبال رسیدن به این بازی است اما گفته می شود احتمال دارد حتی میلاد سرلک در نقش دفاع وسط در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به میدان برود.

 

از سوی دیگر محمد انصاری دیگر مدافع پرسپولیس نیز از بند مصدومیت رها شده و احتمال دارد در بازی پرسپولیسی و آلومینیوم اراک به میدان برود.

 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

 

حامدلک، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، سعید آقایی، سیدجلال حسینی (آرمان رمضانی)، احمد نورالهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، علی شجاعی، وحید امیری و مهدی عبدی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وانیشا
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
انشالله می بریم