صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 27
کد خبر: ۷۵۴۷۴

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹/ فوت ۹۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. باید با توجه به آغاز فصل زمستان و امکان اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود به پیک جدید کرونا بیاندیشیم. طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در شهر‌های با وضعیت زرد نیز اجرایی می‌شود. با توجه به اینکه چند مورد کرونای انگلیسی در کشور پیدا شده باید پروتکل‌ها بیش از پیش رعایت شوند تا از بروز و اوج گیری کرونای انگلیسی مصون بمانیم. نرخ روند ابتلا به کرونا همچنان بالاست به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ بیمار بر اثر کرونا در گذشت.

 

جان باختن ۹۱ بیمار مبتلا به کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۹۱ بیمار کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

 

 ۶۶۰۸ بیمار جدید شناسایی شدند

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۸ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۶۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۵ نفر از آنها بستری شدند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید.م تاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.

 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۰۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

رنگبندی کرونایی شهرهای ایران

وی گفت: تا کنون ۹ میلیون و ۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: