صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 05
کد خبر: ۷۶۴۹۶

نفوذ نظام جمهوری اسلامی در تمام جبهه‌های مقاومت دنیا دیده می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نفوذ معنوی نظام جمهوری اسلامی در تمام جبهه‌های مقاومت سراسر دنیا دیده می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر امیر فرهاد آریانفر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران تنها مختص به نیروهای مسلح داخل کشور نیست، بلکه تمام جبهه‌های مقاومت در سراسر دنیا را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به نفوذ معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آزاده دنیا افزود: سربازان ولایت تا آخرین قطره خون خود با تبعیت از ولایت فقیه لحظه‌ای در دفاع از سرزمین و انقلاب درنگ نخواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران به اعلامیه حضرت امام (ره) در چهلمین روز حادثه مدرسه فیضیه سال ۴۲ به فرماندهان ارتش اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی در استمرار راه حق و انبیا الهی بوده که در مقابل جبهه شیطان و شیطانیان قد علم کرده است.

آریانفر با بیان اینکه پایگاه رویش انقلاب اسلامی مساجد و معنویت حاکم در مساجد بود، بیان کرد: مردم با تأثیرپذیری از رهنمودهای حضرت امام (ره) و روحانیت و تبعیت از ولایت فقیه این انقلاب را در سال ۵۷ به پیروزی رساندند.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن روز نجات یافتن ملت ایران از چنگال طاغوت و روز استقلال، هویت، آزادی، رشادت و پایمردی مردم ایران است، تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که انقلاب اسلامی یک انقلاب تحول گرا، اسلام گرا و بنیادی بوده و از این موضوع هراس دارند.

آریانفر افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در تقابل با گفتمان استبدادی شرق و غرب قرار گرفته و در شرایط حال حاضر تحریم و بیماری کرونا، همبستگی و وحدت مردم بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران به سالروز نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: یکی از روزهای پرافتخار نیروی هوایی ارتش در زمان حاکمیت طاغوت همراهی نیروهای ارتش و شرفیابی به خدمت بنیانگذار جمهوری اسلامی در زمان تشکیل دولت موقت توسط حضرت امام خمینی (ره) بود.

آریانفر بیان کرد: در زمان حاکمیت طاغوت پنج هزار افسر و درجه دار ارتش به واسطه تبعیت از امام خمینی از ارتش اخراج شده و ۱۳۰ نفر از همرزمان ما به درجه شهادت نائل آمدند، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۱۰ خلبان زبده و ۸۹ جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: