صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۲۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 13
کد خبر: ۷۷۳۰۳

بازگشت تعطیلی قزوین به خاطر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با مشاهده ویروس کرونای انگلیسی در استان و ثبت اولین فوتی بر اثر این بیماری، تعطیلی‌ها و محدویت‌های کرونایی به قزوین بازگشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پیمان نامدار روز جمعه با اعلام این خبر افزود: متاسفانه دیروز، یک مرد ۴۸ ساله آبیکی به علت ابتلا به کرونای انگلیسی (جهش یافته) جان باخت و نتیجه تست تعدادی از اعضای خانواده این فرد مثبت بوده اما بدون علائم هستند و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

 

وی افزود: امکان شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان وجود دارد و شدت این بیماری بالاست بنابراین شهروندان باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

 

این مسوول با اشاره به بازگشت برخی محدودیت‌های کرونایی، گفت:سالن‌های عروسی، مراسم ترحیم و آرامستان ها از امروز تعطیل هستند و نمازهای جمعه در همه مناطق استان تا اطلاع بعدی اقامه نخواهند شد.

 

وی با اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان، گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ نفر ابتلا به کرونا و ۳۰ نفر بستری داشته‌ایم و متاسفانه میزان بسترهای استان افزایش یافته و به ۲۳۵ نفر رسیده است.

 

نامدار خاطرنشان کرد: میزان ابتلا به کرونا در استان همچنان سیر صعودی دارد و تنها راهکار مقابله با آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که باید مورد توجه جدی شهروندان قرار داشته باشد./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: