صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 17
کد خبر: ۷۷۹۳۹

آخرین جزئیات زلزله سی سخت/ 10 نفر مصدوم شدند

سخنگوی اورژانس گفت: تا این لحظه ۱۰ نفر مصدوم شده‌اند و فوتی نداریم. در محور یاسوج به اصفهان تونل ریزش کرده است. ۹۳ شهر و روستا در محدوده زمین‎لرزه قرار دارند.

به گزارش راهبرد معاصر مجتبی خالدی، سخنگو اوژانس کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره زلزله سی سخت اظهار کرد: ساخت ۲۲ و پنج دقیقه این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد. بیشتر گزارشات مبنی بر خرابی‌ها در شهر سی سخت است و تاکنون ۱۰ نفر از مردم مجروح شدند. خوشبختانه تاکنون هیچ مورد فوتی در این زلزله به گزارش نشده است.

وی ادامه داد: حدود ۵۰ شهر و روستا در محدوده زمین لرزه وجود دارد و ۶۳ هزار نفر در این منطقه زندگی می‌کنند. همچنین بخشی از جاده یاسوج به اصفهان هم ریزش کرده و دچار تخریب شده است.

خالدی افزود: ۴۰ دستگاه آمبولانس از استان اصفهان، ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک اتوباس آبولانسی از یاسوج در حالت آماده باش هستند و به منطقه اعزام خواهند شد.

سخنگوی اورژانس کشور تاکید کرد: مشابه این زمین لرزه در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ هم رخ داد.

وی افزود: آمادگی برپایی بیمارستان صحرایی و تجهیز بیمارستان منطقه برای خدمت رسانی به مجروحین را داریم. امیدواریم تعداد مصدومین کم باشد و این ۱۰ مصدوم هم به دلیل ترس و اضطراب دچار مصدومیت شده اند.

ایمنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: