صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 01
کد خبر: ۷۹۲۹۴

جدیدترین اخبار پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش سایپا اسفند 99

جدیدترین اخبار پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش سایپا امروز اعلام شد و این دو گروه خودروسازی در رقابت سعی در فروش ویژه محصولات خود دارند. در این خبر، به روزترین اخبار پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش سایپا دوشنبه 11 اسفند 99 و جدیدترین اخبار پیش فروش سایر گروه خودرسازی ها را میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر  جدیدترین اخبار آغاز پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش سایپا دوشنبه 11 اسفند 99 اعلام شد. پیش فروش جدید ایران خودرو از روز گذشته آغاز شد و تا فردا سه شنبه 12 اسفند 99 ادامه دارد (جزئیات). قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو به زودی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو در سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ قابل مشاهده است. متقاضیان محصولات سایپا از روز شنبه 9 اسفند تا امروز دوشنبه 11 اسفند میتوانند با مراجعه به سایت سایپا در این طرح ثبت نام کنند. (جزئیات) متقاضیان پس از انجام قرعه کشی می توانند نتایج قرعه کشی سایپا به همراه لیست برندگان فروش فوق العاده سایپا را در سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مشاهده کنند. گفتنی است سایپا برخی از محصولات خود را بصورت بدون قرعه کشی بفروش میرساند.

 

جدیدترین اخبار پیش فروش سایر گروه خودرسازی ها بدین شرح است که خودروسازی مدیران خودرو در طرح جدید خود فروش محصولات چری با اقساط 60 ماهه را آغاز کرده است. جزئیات بیشتر از طرح جدید فروش چری ویژه اسفند 99 را در ادامه میخوانید. گروه ایران خودرو دیزل نیز از قیمت قطعی و فروش پیکاپ وانتبا اسفند 99 خبر داد. زمان تحویل این محصولات خرداد 1400 اعلام شده است.

 

مهلت ثبت نام سایپا در فروش فوق العاده عید تا عید

ثبت نام سایپا در دو طرح فروش فوق العاده عید تا عید و طرح پیش فروش سایپا از ساعت 14 روز گذشته شنبه 9 اسفند 99 آغاز شد و متقاضیان میتوانند تا پایان امروز دوشنبه 11 اسفند با مراجعه به سایت سایپا در طرح های سایپا ثبت نام کنند. سایپا فروش 9 محصول شاهین،تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، ساینا دنده ای، تیبا۲، کوئیک S، کوئیک دنده ای، ساینا S وکوئیک R را در دو طرح خود ارائه کرد و متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت سایپا saipa.iranecar نسبت به خرید هریک از محصولات سایپا اقدام کنند. جزئیات ثبت نام محصولات سایپا در دو طرح ویژه اسفند 99 و نحوه ثبت نام خودرو سایپا در سایت سایپا را در این خبر می خوانید.

 

هر متقاضی میتواند با استفاده از کدملی خود در یکی از دو طرح سایپا ثبت نام کند و در بخشی از بخشنامه سایپا خودرو آمده است که محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی تنها یک بار مجاز به خرید خودرو از دو گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو می باشد. مهلت تحویل محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده عید تا عید سایپا سه ماهه و مهلت تحویل در طرح پیش فروش سایپا دی و بهمن 1400 اعلام شده است.

جزئیات پیش فروش ایران خودرو ویژه اسفند 99

ثبت نام ایران خودرو برای طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه اسفند 99 از فردا یکشنبه 10 اسفند 99 ساعت 10 صبح آغاز می شود. در این طرح ثبت نام خودرو ایران خودرو به مدت سه روز تا روز سه شنبه 12 اسفند ادامه خواهد داشت. ایران خودرو در طرح پیش فروش ایران خودرو اسفند ماه خود، خودروهایی نظیر پژو 206 تیپ 2 ، پارس بنزینی ، سمند ال ایکس ، سورن پلاس ، رانا پلاس ، پژو 207 دنده ای سقف شیشه را ارائه می کند. متقاضیان ثبت نام خودرو می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو esale.ikco.ir نسبت به خرید محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

 

متقاضیانی که در قرعه کشی طرح های پیشین ایران خودرو انتخاب نشدند میتوانند در ثبت نام ایران خودرو طرح پیش فروش ایران خودرو اقدام کنند. گفتنی است هر متقاضی میتواند با استفاده از کد ملی خود یک بار در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه اسفند 99 ثبت نام کند. در بخشنامه ایران خودرو اعلام شده است که محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی تنها یک بار مجاز به خرید خودرو از دو گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو می باشد. در شرایط ثبت نام خودرو ایران خودرو ذکر شده است که از آخرین خرید خودرو در دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا 48 ماه گذشته باشد.

 

اعلام طرح جدید فروش محصولات چری با اقساط 60 ماهه

نماینده رسمی محصولات چری در ایران ، طرح جدید فروش محصولات چری با اقساط 60 ماهه ویژه اسفندماه 99 از امروز دوشنبه 11 اسفندماه آغاز کرد.

 

اعلام طرح جدید پیش فروش پیکاپ فوتون با قیمت قطعی - اسفند 99

دیزل نماینده رسمی فوتون در تولید و فروش پیکاپ وانت، طرح پیش فروش با قیمت قطعی پیکاپ فوتون بنزینی و پیکاپ فوتون دیزلی را ویژه اسفند ماه 99 آغاز نمود.

این بخشنامه از امروز شنبه مورخ 9 اسفندماه 99 قابل اجرا می باشد.

قیمت قطعی این وانت برای نسخه بنزینی 787 میلیون تومان و در مدل دیزلی 837 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

جدول شماره 1:


جدول شماره 2:

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: