صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 09
کد خبر: ۸۰۲۰۵

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 19 اسفند

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 19 اسفند مشخص شد و آنالیز قیمت هر سهم سهام دولتی در این خبر ارائه می شود. در پایان روز ارزش هر واحد از دارایکم کاهش یافت و نسبت به روز گذشته با کاهش 3.04 درصدی معامله شد.

راهبرد معاصر در بسته خبری امروز ارزش صندوق etf دارا یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و صندوق دارایکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق etf دارا یکم امروز سه شنبه 19 اسفند را می خوانید. امروز ارزش هر واحد از صندوق دولتی دارا یکم 0.87 درصد افزایش یافت.

 

سهام باقی مانده دولت در برخی بانک ها مانند تجارت، ملت و صادرات و ... را وزارت اقتصاد  دولت در قالب صندوق سرمایه گذاری دارا یکم در بورس عرضه کرد و این واگذاری با 20 درصد تخفیف همراه بود. نماد اصلی آن در بورس دارا یکم است و ارزش آن روزانه در بورس تعیین می شود امروز ارزش دارایکم نسبت به روز گذشته 0.87 درصد افزایش یافته است.

 

ارزش امروز دارا یکم 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۸۰۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۳۵ تومان معامله شد.

 

نظر شما