صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 09
کد خبر: ۸۰۲۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین خبر از تعطیلی مدارس/ زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۰

تعطیلی مدارس در دو سال تحصیلی اخیر دائمی بوده و شیوع کرونا در کشور باعث شده است که مداس ایران به حالت نیمه تعطیل در آید و فقط دانش آموزانی که میخواهند میتوانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند. زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۰ مشخص شد و آخرین خبر از تعطیلی مدارس را در این خبر می خوانید.

به گزارش راهبرد معاصر آخرین خبر از تعطیلی مدارس منتشر شد و زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۰ اعلام شد. مرکز اطلاع‌ رسانی وزارت آموزش و پرورش از تداوم فعالیت مدارس تا 28 اسفند خبر داد. شیوع کرونا در ایران موجب شد تا آموزش بصورت مجازی از طریق شاد ادامه یابد و دانش آموزان در مدارس حضور ندارند. با این وجود میتوانند برای رفع اشکالات درسی به مدارس مراجعه کنند. تعطیلی مدارس برای عید از 29 اسفند 99 آغاز می شود.

 


از سر گیری فعالیت مدارس بعد از تعطیلی مدارس اسفند ۹۹ همانند سالهای گذشته از تاریخ 14 فروردین میباشد. طی روزهای اخیر وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس و آغاز تدریس حضوری در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

تداوم فعالیت مدارس کشور تا 28 اسفندماه

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم فعالیت مدارس کشور تا 28 اسفندماه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این مرکز با صدور اطلاعیه‌ای تداوم فعالیت مدارس کشور تا 28 اسفندماه را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

جریان آموزشی در سال تحصیلی جاری با سختکوشی معلمان، همراهی دانش آموزان و مشارکت خوب اولیای آنان در بسترهای تعریف‌شده آموزشی و پرورشی نظیر؛ شبکه آموزش دانش‌آموزی«شاد»، آموزش های تلویزیونی و ارائه بسته‌های آموزشی در حال انجام و پیگیری است.

شایان‌ذکر است؛ این آموزش ها در ایام پایانی سال به قوّت خود ادامه خواهد یافت و تمامی مدارس کشور طبق برنامه زمان‌بندی و تقویم آموزشی و اجرایی وزارت آموزش‌ و پرورش تا 28 اسفندماه، فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را ارائه خواهند داد.

از معلمان، دانش آموزان و اولیای محترم آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش را صرفاً ازطریق پورتال اطلاع‌رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
به نظر من اگر مدارس باز بشود نه تنها دانش آموزان بلکه خانواده شان هم در خطر قرار می‌گیرند کار درستی نیست تا الا مجازی بوده و الا حضوری کنند
ناشناس
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
واقعا چه فکرش کردی وزیر که خودت تو خونه نشتی و الکی دستور بیجا میدی مگه ما نمیخوایم استراحت کنیم که تا 28 باید درس بخونیم حیف اینکه به تو لقب وزیر دادن