صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 11
کد خبر: ۸۰۳۷۸

جزئیات مرحله دوم استخدام معلمین حق التدریس

مرحله دوم جذب نیروهای حق التدریسی برای معلمان در راه است در ادامه جزئیات مرحله دوم استخدام معلمین حق التدریس را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بزودی لیست مرحله دوم مشمولین جذب نیروهای حق التدریس برای استخدام به منظور سپری کردن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام خواهد شد.

 

ظرفیت پذیرش در این مرحله: 30.000 نفر خواهد بود. 

 

تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریس وآموزشیاران نهضت سوادآموزی

یوسف بهارلو ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تبصره الحاقی به بند ۲ ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۷، مجوز برگزاری آزمون داخلی مجدد به وزارت آموزش و پرورش داده شد.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به کمبود نیرو و تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش بوده است.

 

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بیان داشت: بر اساس تبصره الحاقی به بند ۲ ماده الحاقی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۷، با عنایت به شرایط خاص کرونایی و ایجاد فرصت مجدد به آن عده از آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح «امین» و معلمان قرآنی موضوع این بند که موفق به شرکت در آزمون داخلی آموزش و پرورش نشده و یا قبول نشده اند، صرفاً برای یک بار آزمون داخلی مجدد برگزار می‌شود.

 

بهارلو گفت: زمان برگزاری آزمون متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: