صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۳۳
  • سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 23 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 18
کد خبر: ۸۱۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
مبلغ سود سهام عدالت؛

واریز سود سهام عدالت آغاز شد/ جدول واریز سود سهام عدالت امروز پنجشنبه ۲۸ اسفند

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد که ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار سهام عدالت، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در خصوص توزیع سود سهام عدالت آمده است که در پی انتشار اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر واریز سود سهام عدالت، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سود سهام متعلق به مشمولین سهام عدالت را اعم از افرادی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب نموده یا در روش غیرمستقیم سهامداری باقی مانده‌اند، توزیع می‌کند.

 

بر این اساس، در مرحله نخست، ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو پرداخت گردید.

 

پرداخت سود به هر سهامدار روش مستقیم، منوط به تملک وی نسبت به سهام شرکت سرمایه‌پذیر در روز برگزاری مجمع عمومی آن شرکت بوده و به تناسب آن میزان سهم، سود مقرر پرداخت می‌شود.

 

همچنین، پرداخت سود به هر سهامدار روش غیرمستقیم، منوط به آن است که سهام شرکت سرمایهگذاری استانی را تا تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۹ در تملک خود داشته و نسبت به فروش آن اقدام ننموده باشد.

 

با توجه به میزان مالکیت سهام این شرکت‌ها، سود مقرر متناسب با جدول ذیل به سهامداران پرداخت شده است:

 

 

در پایان این اطلاعیه آمده است: آن دسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده‌اند، می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی : ir.sejam.www شماره حساب خود را اعلام نموده یا از طریق مراجعه به سایت ir.sahamedalat.www مشخصات حساب خود را تکمیل نمایند./ تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
کو؟