صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 19
کد خبر: ۸۱۳۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

هدیه همراه اول برای عید 1400 + کد فعالسازی هدیه نوروزی همراه اول

اپراتور های تلفن همراه برای مشترکان خود عیدی در نظر گرفتند و هدیه همراه اول برای عید 1400 ، هدیه ایرانسل نوروز 1400 و هدیه رایتل نوروز 1400 مشخص شد در این خبر کد همراه اول برای فعالسازی هدیه نوروزی را میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مشترکان اپراتور های تلفن همراه میتوانند برای دریافت هدیه نوروزی اقدام کنند. هدیه همراه اول برای عید 1400 ، هدیه ایرانسل نوروز 1400 و هدیه رایتل نوروز 1400 مشخص شد در این خبر کد همراه اول برای فعالسازی هدیه نوروزی و نحوه فعالسازی هدیه نوروزی ایرانسل و رایتل را میخوانید. 

همراه اول

هدیه همراه اول برای عید 1400 بسته عیدانه 20000 ریالی تا 13 فروردین است و میتوانید برای فعالسازی هدیه نوروزی همراه اول با شماره گیری *1400# اقدام کنید. این بسته عیدانه فقط برای مکالمات درون شبکه همراه اول فعال است.

ایرانسل

هدیه نوروزی ایرانسل برای نوروز 1400 فعالسازی یک گیگ اینترنت است که شرکت ایرانسل برای این عیدی مدت کوتاهی در نظر گرفته است و مشترکان ایرانسل تنها یک ساعت برای استفاده از هدیه یک گیگ اینترنت ایرانسل وقت دارند. مشترکان ایرانسل میتوانند با شماره گیری *1400# نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند.

 

رایتل

اپراتور رایتل برای مشترکان خود یک و نیم گیگ اینترنت برای مدت یک روز در نظر گرفته است و مشترکان برای فعالسازی این بسته باید از اپلیکیشن رایتل من و قسمت خرید بسته اقدام کنند و هدیه نوروزی خود را دریافت کنند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
علیرضا هاشمیان
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
به نظر من اصلاً از این کارا نکنید.کمرتون زیر بار این حجم از هدیه دادن میشکنه.
چطوری روتون میشه از این کمپینا راه اندازی کنید.خاک عالم تو سردر اون شرکتتون کنن که درآمد میلیارد دلاری دارین اونوقت ۲۰۰۰ تومن هدیه به مردم میدین.خاک بر سرتون...
پیا
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
مزخرفه
مهدی
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
همراه اول ورشکسته نشه یه موقع