صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۶ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 21
کد خبر: ۸۱۵۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

چگونه عیدی ایرانسل و همراه اول را فعال کنیم؟ + کد دریافت عیدی

اپراتور های تلفن همراه طبق روال هر سال برای مشترکان خود عیدی در نظر گرفتند. عیدی همراه اول اعتبار مکالمه درون شبکه تا مبلغ 2000 هزار تومان و عیدی ایرانسل برای مشترکانش 1 گیگ اینترنت محدود به یک ساعت در نظر گرفت.

اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل هر کدام برای مشترکانشان هدیه نوروزی معین کردند و افراد می توانند با وارد کردن کد عیدی همراه اول و کد عیدی ایرانسل ،عیدی ایرانسل ۱۴۰۰ و عیدی همراه اول ۱۴۰۰ را برای خود فعال کنند. عیدی همراه اول 2000 هزار تومان اعتبار مکالمه درون شبکه و عیدی ایرانسل برای مشترکانش 1 گیگ اینترنت محدود به یک ساعت است.

 

مشترکان اپراتور های تلفن همراه میتوانند برای دریافت هدیه نوروزی اقدام کنند. هدیه همراه اول برای عید 1400 ، هدیه ایرانسل نوروز 1400 و هدیه رایتل نوروز 1400 مشخص شد در این خبر کد همراه اول برای فعالسازی هدیه نوروزی و نحوه فعالسازی هدیه نوروزی ایرانسل و رایتل را میخوانید. 

 

نحوه فعالسازی عیدی ایرانسل و همراه اول 

هدیه همراه اول برای عید 1400 بسته عیدانه 20000 ریالی تا 13 فروردین است و میتوانید برای فعالسازی هدیه نوروزی همراه اول با شماره گیری *1400# اقدام کنید. این بسته عیدانه فقط برای مکالمات درون شبکه همراه اول فعال است.

 

هدیه نوروزی ایرانسل برای نوروز 1400 فعالسازی یک گیگ اینترنت است که شرکت ایرانسل برای این عیدی مدت کوتاهی در نظر گرفته است و مشترکان ایرانسل تنها یک ساعت برای استفاده از هدیه یک گیگ اینترنت ایرانسل وقت دارند. مشترکان ایرانسل میتوانند با شماره گیری *1400# نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند.

 

اپراتور رایتل برای مشترکان خود یک و نیم گیگ اینترنت برای مدت یک روز در نظر گرفته است و مشترکان برای فعالسازی این بسته باید از اپلیکیشن رایتل من و قسمت خرید بسته اقدام کنند و هدیه نوروزی خود را دریافت کنند.

عیدی رایگان اپراتورها

اپراتور ایرانسل و همراه اول در ایام نوروز اینترنت رایگان برای مشترکان خود در نظر گرفته‌اند. اما چطور این اینترنت رایگان فعال می‌شود؟

آنگونه که همراه اول اعلام کرده امسال به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در پنج سطح متفاوت و به شکلی کاملاً تصادفی عیدی می‌دهد.

پنج سطح عیدی همراه اول که در قالب «اعتبار داخل شبکه» در نظر گرفته شده شامل مبالغ ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار ریال است.

رقم این عیدی اعتبار مکالمه داخل شبکه است و مبلغ آن یک، دو، پنج، ۱۰ و ۵۰ هزار تومان است. مشترکان می‌توانند با «شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۰*» یا مراجعه به آدرس my.mci.ir از رقم اعتبار خود برای مکالمه رایگان مطلع شوند و تا ۱۳ فروروین برای استفاده از آن فرصت دارند.

ایرانسل هم اعلام کرده به مشترکان خود یک گیگابایت اینترنت رایگان نوروزی می‌دهد که زمان استفاده از آن یک ساعت بعد از فعال کردن بسته است. آنها برای فعال کردن این بسته باید کد # ۱۴۰۰* را وارد کنند.

 

همراه اول

به جز ایرانسل که عیدی برای مشترکان خود لحاظ کرده، همراه اول نیز عیدی برای مشترکان خود اعلام کرده است.

طبق اعلام این اپراتور، این عیدی که به شکل اعتبار داخل شبکه برای تمامی مشترکان همراه اول در نظر گرفته شده، از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین مهلت استفاده دارد.

پنج سطح عیدی همراه اول که در قالب «اعتبار داخل شبکه» در نظر گرفته شده شامل مبالغ ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار ریال است.

مشترکان می توانند به صورت رایگان با «شماره گیری کد دستوری #۱۴۰۰*» یا مراجعه به آدرس my.mci.ir نسبت به دریافت عیدی خود و استفاده از آن در مکالمات داخل شبکه، ارسال پیامک داخل شبکه و اینترنت آزاد اقدام کنند.

ایرانسل 

یکی از اپراتورها قرار است عیدی اینترنت بدهد.

ایرانسل در این طرح خود یک محدودیت یک ساعته هم در نظر گرفته است.

بر این اساس، آن طور که اعلام شده، یک گیگابایت اینترنت رایگان نوروزی ایرانسل محدودیت زمانی دارد. پس از گرفتن کد # ۱۴۰۰* آن وقت تنها یک ساعت فرصت استفاده از این اینترنت رایگان را دارید.

 

مشکل عیدی اپراتورهای تلفن همراه چه بود؟

عیدی ایرانسل یک گیگ اینترنت رایگان بود که از زمان فعال شدن تنها یک ساعت امکان استفاده از آن وجود داشت. عیدی همراه اول هم شارژ مکالمه رایگانی بود که اعتبار آن به صورت تصادفی تعیین می‌شد.

اما حالا برخی از کاربران می‌گویند عیدی ایرانسل تنها برای استفاده از سایت‌های داخلی بوده و البته به زمان محدود استفاده از آن هم انتقاد دارند.

به گفته مشترکان، عیدی همراه اول هم در اکثر موارد شارژ هزار یا دو هزار تومانی مکالمه رایگان بود که گفته می‌شود ارزش آن بسیار کم بوده است.

در ادامه نظرات برخی از کاربران تجارت‌نیوز در این خصوص را می‌خوانید:


۲تومان هم شد عیدی؟

«اسم این مبلغ ناچیز هزار تومن دو هزار تومن رو عیدی گذاشین مردم رو سر کار گذاشتین؟»

«من ماهی ۱۰۰هزار تومن از همراه اول فقط بسته اینترنت میخرم کد رو فرستادم هزار تومان بهم عیدی داده!»

«ماهی ۲۰۰هزار تومن قبض موبایلم میشه همراه اول یک دهم قبضم بهم هدیه داده هرکی گفت یعنی چقدر؟دست و دلبازی کی بودی تو؟»

«خیلی دست و دلبازی کردند، خدا خیرشون بده، ۱۰۰۰ تومن»

«ولی هدیه همراه اول ۵۰ تومان برای من اومد.»

«به من ۱۰۰۰ تومان داد حالا از هیچی بهتره.»

«یعنی چی به هزار تومن شارژ که فقط در حد ی میس کال انداختنه میگید عیدی؟!»

«عیدی ایرانسل کار نمیکنه. الکیه.»

یک گیگ چیه اخه؟

«جدیدا یاد گرفتن…اینترنت درون شبکه ای میدن . فقط اپلیکیشن های ایرانی رو میشه بازکرد.»

«اینترنت رو ارزون کنید یه گیگ مال خودتون.»

«من ۲۴ گیگ تو یه هفته تموم میکنم بعد شما ۱ گیگ میدین ۱ ساعت؟ چه وضعشه؟»

«شما حجم بسته ها رو نخورین، نت به باد ندین عیدی نمیخوایم.»

«اینترنت نامحدود شبانه رو برگردون یک گیگ اینترنت پیش کش.»

«عیدی نمی دادید. حداقل اینترنت شبانه رو برمی گردوندید یا سرعت اینترنت را کمی می بردید بالا.»

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
اینهمه ازمردم پول میچاپن حالا به اسم عیدی مثل گدا گشنه ها شارژ۱تومنی ونت ۱ساعته میدن خجالت بکشید نت و شارژ رو انقدر گرون کردن سرعت نت افتضاحه برید گم شید
فرزاد
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
نت
Amirali
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
نخواستیم بابا شما اینترنت را ایران کنید یک گیگ رایگان پیشکش
محسن
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
خیلی داغونید، تاسف برای ما مردم بدبخت که گیر شما افتادیم.
kamran
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
خاک بر سر همتون که جز دزدی از ملت چیزی بلد نیستید