صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۱۸
  • يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 11 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 11
کد خبر: ۸۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
افزایش حقوق 98

میزان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 98

پیشنهاد سرپرست تامین اجتماعی درباره میزان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 98 مشخص شد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ سرپرست تامین اجتماعی میزان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 98 را اعلام کرد و پس از بررسی در هیات دولت و تصویب، این عدد به عنوان میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین می شود. بر این اساس حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 98 به میزان 13 درصد به اضافه 261 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
 
 


محمدحسن زدا در جلسه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 98 که با کانون عالی بازنشستگان و نماینده این افراد برگزار شد، گفت: پیشنهاد کانون عالی بازنشستگان، همان پیشنهاد شورای عالی کار که برای سایر سطوح افزایش ۱۳ درصدی همراه با ۲۶۱ هزار تومان موافق است به همین دلیل ما نیز این موضوع را مصوب و برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال می‌کنیم.

وی گفت: حداقل‌بگیرها نیز که تکلیف آنها مشخص است و از افزایش ۳۶.۵ درصدی برخوردار خواهند بود به طوری که کسی که پارسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرده، در سال ۹۸، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: متخصصین سازمان تامین اجتماعی پنج سناریو تعیین کرده بودند و همچنین به تورم و مصوبه شورای عالی کار و به پیشنهاد دولت و صندوق بازنشستگی کشوری توجه کرده‌ایم و همچنین به کسانی که بیشتر از ۳۰ سال پرداخت حق بیمه و تعهد بیمه‌ای داشتند نیز توجه کردیم.

حسن زدا با اشاره به اینکه طبق اعلام بانک مرکزی، تورم ۲۶.۵ درصد است، تصریح کرد: در پیشنهاد خود به ترکیب تورم و حداقل‌بگیرها نیز توجه کردیم و در نهایت ترکیب این دو را با هم در نظر گرفته‌ایم. نظر ما و نمایندگان بازنشستگان در این نشست این است که این افزیش‌ها نمی‌تواند کمک شایانی به سفره بازنشستگان کند و با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، این افزایش‌ها نمی‌تواند کیفیت زندگی آنها را بهتر کند اما می‌تواند آنها را به قدرت خرید سال گذشته بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبه در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و هیئت دولت پیگیری می‌شود و تمام سعی ما این است که از اردیبهشت ماه این افزایش را انجام دهیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
اونایی که سر کاااارن بدبختن واااای بحال ما بازنشستگان بریم بمیریم واسمون بهتره تا این زندگی پر مشقت . دم مسئولین گرم که به فکر ما هستن