صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 13
کد خبر: ۸۳۷۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

گارانتی بدنه اکونومی سایپا چیست؟

گارانتی بدنه اکونومی سایپا یکی از برترین خدمات بیمه ای شرکت خودروسازی سایپا برای گروه مشتریان سایپا است که مزیت های زیادی برای مشتریان فراهم می کند.

به گزارس راهبرد معاصر؛ گارانتی بدنه اکونومی سایپا یکی از خدمات کارت طلایی سایپا است که مزایای بسیاری در هنگام آسیب دیدگی  ها و تصادفات و همچنین سرقت برای ضاحبان خودرو سایپا ایجاد می کند. دارندگان خودروهای گروه سایپا میتوانند با خرید گارانتی بدنه سایپا کارت طلایی سرمایه ارزشمند خود را در مقابل کلیه سوانح رانندگی و حوادث غیر مترقبه تا مدت 365 روز تضمین  کنند. در ادامه نحوه شرایط گارانتی بدنه اکونومی سایپا را مورد بررسی می کنیم.

 

کلیه خودروهای سواری و تجاری سبک گروه خودروسازی سایپا با عمر زیر5سال (در سال پنجم به بالا ، صرفاً امکان تمدید میسر می باشد)

 

خدمت نوين گارانتي بدنه بر اساس تجربه موفق كارت طلايي و در حوزه خدمات بازسازي خودروهاي آسيب ديده در تصادفات و پوشش سرقت هاي احتمالي خودرو طراحي گرديده است. در اين خدمت :

 

در بازسازي خودرو ها هيچگونه فرانشيزي براي مشتري منظور نخواهد شد و تمامي هزينه ها بر عهده شركت مي باشد.
جزئي ترين خسارتها تحت پوشش قرار خواهند گرفت و سقف پرداخت قيمت روز خودرو خواهد بود.
بازسازي خودرو در نمايندگي هاي مجاز گروه خودرو سازي سايپا درسراسر كشور و با استفاده از افراد آموزش ديده و قطعات مورد تاييد شركت صورت مي پذيرد.
فرآيند بازسازي خودرو تحت نظر كارشناسان ناظر صورت مي پذيرد.
تعدد تصادفات هيچ گونه اختلالي در پرداخت خسارت (تا مجموع قيمت خودرو) ايجاد نمي نمايد.
خودرو تحت پوشش سرقت درجا بوده و كليه قطعات خودرو تا سقف قيمت خودرو مشمول اين تعهد مي گردد.
كيفيت بالا و قيمت پايين سرويس گارانتي بدنه آن را از ساير رقبا متمايز نموده است.
شرايط گارانتي بدنه پايه و اكونومي متفاوت از توضيحات فوق مي باشد لذا جهت كسب اطلاعات بيشتر به دفترچه گارانتي بدنه پايه يا اكونومي مراجعه نماييد.

 

 

خدمات امدادي


گروه خودروسازي سايپا با ارائه خدمات متنوع امدادي چرخه خدمات پس از فروش خود را جهت آرامش خاطر و افزايش هرچه بيشتر رضايت مشتريان خودروهاي گروه سايپا كامل نموده است .

 

خدمات قابل ارائه توسط سرويس هاي مختلف امدادي شامل :

 

راه اندازي امدادي خودرو
حمل به دليل نقص فني، تصادفات و سوانح به نزديك ترين نمايندگي
تعويض زاپاس
تخفيف هتل هاي جهانگردي

 

 

 

مزاياي سرويس دوره اي :

 

  • با توجه به كنترل عملكرد سيستم خودرو از بروز مشكلات مرتبط با آن پيشگيري مي گردد.
  • انجام به موقع سرويس هاي دوره اي باعث افزايش كارايي خودرو و ايمني سرنشينان خواهد شد.

 

​روش خرید

 از طریق مراجعه حضوری همراه با خودرو به نمایندگی های مجاز سایپا

 

        *مدارك مورد نياز : كارت خودرو

 

مراجعه حضوری همراه با خودرو به شرکت امدادخودرو سایپا به آدرس : کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران به کرج ضلع جنوب غربی چهارراه- واحد فروش

      *مدارك مورد نياز:  كارت خودرو

توجه : خرید این اشتراک پس از بازديد خودرو بر اساس ضوابط و قوانین شرکت امکانپذیر می باشد  .

​قیمت
  • قیمت این اشتراک پس از بازدید خودرو و بر اساس ضوابط و قوانین شرکت تعیین میگردد

نحوه پرداخت
  • نقدی
  • روزشمار پرداخت شارژ (اقساط)
​روش دریافت خدمت

شما مشتركين محترم چنانچه بخواهيد از پوشش گارانتي بدنه جهت جبران خسارت وارده اقدام نماييد ،  طي مراحل ذيل مي‌توانيد از خدمت فوق استفاده نماييد .

1-1  نحوه استفاده از خدمات جبران خسارت تصادف و حوادث:

·         در زمان بروز تصادف و يا حادثه، مشترك مي بايست يك نسخه از كروكي تنظيم شده توسط كارشناس ذيصلاح پليس راهور نيروي انتظامي و يا كپي آن كه توسط مراجع قضايي و يا نيروي انتظامي برابر با اصل شده باشد را، جهت اقدامات بعدي به شركت امداد خودرو سايپا ارايه نمايد.

·         دريافت كروكي پليس براي خسارات بيش از 15/000/000 ريال توسط مشترك الزامي مي‌باشد، مگر اينكه كارشناس شركت امداد خودرو سايپا، عدم نياز به آن را براي يك حادثه خاص تاييد نمايد.

a.       به نمايندگي مجاز مراجعه حضوري داشته و به همراه مدارك ذيل جهت تشكيل پرونده اقدام نماييد:

·         اصل كارت مشخصات خودرو

·         اصل گواهينامه راننده كه داراي اعتبار باشد.( منطبق با كروكي پليس)

·         اصل بيمه نامه شخص ثالث داراي اعتبار

( اصل مدارك فوق الذكر پس از رويت و تهيه كپي توسط متصدي ذيربط در نمايندگي مجاز، عودت داده خواهد شد)

b.       پس از كارشناسي خودروي حادثه ديده و ارزيابي خسارت وارده توسط كارشناسان شركت امداد خودرو سايپا، ميزان خسارت وارده تعيين و اعلام مي‌گردد.

c.       در صورت داشتن مقصر حادثه ( خودروي مشترك، زيان ديده حادثه باشد ) ضمن اعلام عدم رضايت به مقصر حادثه، مراتب را از طريق شماره تلفن 096550 به كارشناسان شركت امداد خودرو سايپا اعلام تا ساير مدارك لازم و اقدامات لازم الاجرا به مشترك اعلام گردد.

تعريف مهم: خودروي زيانديده به خودرويي اطلاق مي‌گردد كه با توجه به كروكي پليس و مدارك مراجع قضايي و مستندات ارايه شده، زيانديده حادثه محسوب گردد.

d.       در صورت تشخيص و انتخاب روش جبران خسارت وارده از طريق بازسازي خودرو، اين امر تنها در نمايندگي‌هاي مجاز سايپا قابل اجرا خواهد بود و به هيچ وجه جبران خسارت خارج از شبكه نمايندگي‌هاي مجاز سايپا و يا بصورت پرداخت نقدي انجام نخواهد شد.

e.        در صورت تشخيص و انتخاب روش جبران خسارت از طريق تعويض خودرو، مطابق با ضوابط شركت علاوه بر اقدامات لازم جهت تشكيل پرونده مندرج در بندهاي قبل، اقدامات ذيل نيز مي‌باستي انجام پذيرد:

·         درخواست كتبي مشترك (مالك) مبني بر تعويض خودرو

·         پرداخت مابه‌التفاوت ارزش (قيمت) خودروي نو با مبلغ خسارت كارشناسي شده ( براي خودروهاي با خسارت كمتر از 70 درصد) توسط مشترك ( در اين حالت لاشه خودروي تصادفي متعلق به مالك خواهد بود)

·         پرداخت مابه‌التفاوت ارزش ( قيمت ) خودروي نو با ارزش روز خودروي تحت پوشش گارانتي بدنه قبل از حادثه (براي خودروهاي با خسارت‌هاي بيش از 70 درصد) توسط مشترك، ( در اين حالت لاشه خودروي تصادفي متعلق به شركت امداد خودرو سايپا خواهد بود).

·         مابه‌التفاوت قيمت روز خودرو در صورت تغيير نوع، تيپ و مدل ساخت خودرو توسط مشترك پرداخت خواهد شد.

نكه مهم: مالك خودرو مي بايست نسبت به ابطال سند خودرو حادثه ديده با خسارت بيش از 70 درصد اقدام نمايد. ( در اين حالت لاشه خودروي تصادفي متعلق به شركت امداد خودرو سايپا خواهد بود).

نکته مهم: درصورت وقوع خسارت در آخرین روز اعتبار اشتراک و تقارن آن با تعطیل رسمی و یا ساعات غیر اداری، مشترک می‌بایست مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 096550(بخش خدمات امدادی) اطلاع رسانی نموده و در اولین ساعت اداری جهت دریافت خدمات جبران خسارت به نمایندگیهای مجاز مراجعه نماید.

1-2  نحوه استفاده از خدمات جبران خسارت سرقت كلي:

a.       در زمان بروز سرقت كلي با تلفن 096550 تماس حاصل نموده و ضمن اعلام مشخصات خودرو، محل و تاريخ سرقت، موضوع را جهت ثبت در سيستم شركت امداد سايپا مطرح نماييد.

b.       مراتب را به نيروي انتظامي و اداره آگاهي اطلاع داده و نسبت به اخذ گزارش پليس و انجام ساير مراحل قانوني اقدام نماييد.

c.       گزارش‌ها مي‌بايست كفايت لازم جهت اثبات وقوع حادثه در زمان اعتبار گارانتي بدنه را داشته باشد.

d.     اصل مدارك و مستندات و تجهيزات ذيل را تهيه و در اختيار كارشناسان اعلامي از سوي شركت امداد خودرو سايپا قرار دهيد:

·         كارت ملي مالك خودرو

·         بيمه نامه شخص ثالث داراي اعتبار

·         كارت مشخصات خودرو

·         كارت سوخت

·         گزارش معتبر پليس انتظامي يا اداره آگاهي

·         سند مالكيت

·         سوييچ اصلي و يدك خودرو

·         سند فروش كارخانه سازنده و ساير مدارك خودرو

·         تكميل فرم‌هاي مربوطه توسط مالك خودرو ( فرم‌ها توسط شركت امداد خودرو سايپا در اختيار مالك قرار خواهد گرفت).

e.       چاپ آگهي با موضوع اعلام سرقت خودرو در يكي از روزنامه‌هاي كثير الانتشار. (حداقل يكبار)

f.        سپري شدن انتظار 60 روزه از تاريخ چاپ آگهي.

g.       پرداخت مابه‌التفاوت ارزش (قيمت) خودروي نو با ارزش روز خودروي تحت پوشش گارانتي بدنه در هنگام سرقت (خودروي مسروقه).

h.       ارايه وكالت نامه بلاعزل محضري به شركت امداد خودرو سايپا مبني بر قايم مقامي شركت به منظور امكان پي‌گيري و مطالبه خسارت.

i.         مالك خودرو مي‌بايست گزارش پليس آگاهي و مقام ذيصلاح قضايي مبني بر عدم كشف خودرو را پس از تكميل مدارك وسپري شدن مدت 60روز ارايه و نسبت به انتقال سند رسمي مالكينت خودرو به نام شركت امداد خودرو سايپا اقدام نمايد. بديهي است كليه هزينه‌هاي نقل و انتقال سند خودرو به عهده مالك خودرو خواهد بود. پس از تكميل و تحويل مدارك و تجهيزات مورد نظر و انجام تشريفات اداري و قانوني، شركت امداد خودرو سايپا طبق ضوابط و مقررات نسبت به تحويل خودروي جايگزين اقدام خواهد نمود.

1-3  نحوه استفاده از خدمات جبران خسارت سرقت جزيي:

a.       هنگام بروز سرقت مراتب را بلافاصله به نيروي انتظامي اطلاع داده و نسبت به اخذ گزارش پليس و انجام ساير مراحل قانوني اقدام نماييد.

b.       با تلفن 096550 تماس حاصل نموده و ضمن اعلام مشخصات خودرو، تاريخ و محل سرقت، موضوع را جهت ثبت در سيستم شركت امداد خودرو سايپا مطرح و در صورتيكه اتومبيل قادر به حركت نباشد، مراتب را جهت اعزام امدادگر اعلام فرماييد.

c.       اصل مدارك ذيل را تهيه و جهت تكميل پرونده به نمايندگي مجاز مراجعه نماييد.

·         كارت ملي مالك خودرو

·         بيمه نامه شخص ثالث داراي اعتبار

·         كارت مشخصات خودرو

·         سند مالكيت (شناسنامه خودرو) / (اصل مدارك فوق پس از رويت و تهيه كپي توسط متصدي ذيربط در نمايندگي مجاز، به شما دعوت خواهد گرديد).

·         گزارش معتبر پليس انتظامي يا اداره آگاهي

·         ارايه وكالت نامه بلاعزل محضري به شركت امداد خودرو سايپا در صورت خسارت بيش از مبلغ 5/000/000ريال در سرقت جزيي به منظور امكان پي‌گيري و مطالبه خسارت.

·         تكميل فرم‌هاي مربوطه توسط مالك خودرو (فرم‌ها توسط شركت امداد خودرو سايپا در اختيار مالك قرار خواهد گرفت)

d.       پس از شناسايي اقلام مسروقه و ارزيابي ميزان خسارات وارده به خودرو توسط كارشناسان شركت امداد خودرو سايپا، نسبت به تامين و نصب اقلام و تعمير خودرو در نمايندگي مجاز طبق ضوابط و مقررات اقدام خواهد شد.

 

توجه :  برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سایپا یدکwww.saipayadak.org   مراجعه فرمایید .​

.

 

 

مزاياي سرويس هاي تمديد گارانتي:

 

  • اين سرويس مدت گارانتي خودرو يا مجموعه هاي مشخصي از آن را  به مدت زمان مشخص  يا  كيلومتر كاركرد معيني افزايش خواهد داد. بسته هاي خدمت تمديد گارانتي عمومي خودرو  يا مجموعه هايي از خودرو با هدف ايجاد امنيت و آرامش، افزايش رضايت و جلب نظر هرچه بيشتر مشتريان تعريف و ارائه گرديده است و هدف اصلي از تعريف اين سرويس افزايش سطح خدمات با صرف هزينه كمتر مي باشد در واقع با تمديد گارانتي ضمن حصول اطمينان مشتري از دريافت خدمات مستمر، بهينه و طولاني مدت ، افزايش ايمني خودرو و بالطبع آرامش خاطر مشتركين نيز حاصل مي شود.

 

 

مزاياي سرويس مكمل:

 

  • قطعات و مواد مصرفي همچون لنت و روغن از جمله مواردي است كه چه در دوران گارانتي و چه در دوران وارانتي هزينه هاي بالايي را به مالك خودرو تحميل مي نمايد و عدم تعويض به موقع و استاندارد موراد ياد شده هزينه ها را چندين برابر خواهد كرد . اين گونه قطعات و مواد در قالب كارت هاي نارنجي با پرداخت هزينه اي منطقي، قابل تهيه مي باشد.
  • با اين سرويس در مديريت تعميرات خودرو شما همراهتان خواهيم بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
باسلام
در پرداخت مابه التفاوت خودرو تعویضی(فرانشیز) چنانچه نام واریز کننده وجه در فیش(امدادخودروسایپا) با مالک خودرو متفاوت باشد آیا اشکالی دارد؟
یعنی شخص دیگری واریز کند.
رمضان قسمتی
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
سلام.
بیمه اکونومی رو حذف کردم.
از مبلغ یکمیلیون پانصد هزار تومان
مبلغ ۶۲۰ هزار تومان عودت شده
مابقی مبلغ رو کسی پاسخگو نیست.
بکجا مراجعه کنم.