صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۴۰
  • پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 28 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 13
کد خبر: ۸۳۸۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی دولت گفت: سیاست دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۹۹ تا به امروز توجه به قدرت خرید کارگران و بازنشستگان بوده است. با اجرای همسان سازی در کنار افزایش ۳۹ درصدی حقوق ها به یاری خدا بخشی از دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی رفع خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر  سخنگوی دولت گفت: با تلاش‌های سازمان تامین اجتماعی، دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر دارای همسر و دو فرزند پس از اعمال ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی(افزایش سنواتی) نسبت به مجموع مستمری متناسب سازی شده سال۱۳۹۹ و با احتساب مرحله دوم متناسب سازی به ترتیب برای دارندگان ۳۰ سال سابقه از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و دارندگان ۲۰ سال سابقه از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در فروردین ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد. 

وی افزود: اعمال متناسب‌سازی در سیستم نرم افزاری موجب اعتراض بخشی از متوسط بگیران (غیرحداقل‌بگیران) شد لذا بنابر سنت خوبی که در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته است، ۵ روش برای اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم برای رفع بخشی از دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی در دست بررسی است که یکی از آنها با حضور و مشارکت مسئولین کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نهایی و در پرداخت اردیبهشت ماه لحاظ خواهد شد.

ربیعی گفت: سیاست دولت وهمراهی مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۹۹ تا به امروز توجه به قدرت خرید کارگران و بازنشستگان بوده است. با اجرای همسان سازی در کنار افزایش ۳۹ درصدی حقوق ها به یاری خدا بخشی از دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی رفع خواهد شد./اقتصادنیوز

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
جناب سخنگو تو خلوت خودت به چهار میلیون بازنشسته که پول تو جیبی بچه هات نمیشه بخند ما هم خدایی داریم روزی شما دزدان و کلاهبرداران دراین کشور باید پاسخگو باشید انقلاب کردیم که حقوق وزیر چهل میلیون وحقوق بازنشسته چهار میلیون باشه ؟ عجله کن نمازت دیر نشه ؟ ماه رمضان نزدیکه با وجدان راحت وپول مفت همین بازنشسته ها برو خرید ماه رمصان را انجام بده بلکه خدا ازت بگذره !!!
1
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
از بس از این مسئولین دروغ شنیدیم دیگر به هیچ چیز نمی توان اطمینان کرد و قبول کرد