صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 21
کد خبر: ۸۴۷۰۶

تاریخ کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 98 بود و داوطلبان ضمن بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانستند ثبت نام خود را در این تاریخ انجام داده و در 23 و 24 مرداد ماه در این آزمون شرکت کنند .

زمان ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 1400

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 98 بود و داوطلبان ضمن بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانستند ثبت نام خود را در این تاریخ انجام داده و در 23 و 24 مرداد ماه در این آزمون شرکت کنند .

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال پیش به علت شیوع بیماری کرونا 3 بار تمدید شد و در 14 لغایت 16 اسفند ، 20 الی 22 اردیبهشت و 7 و 8 تیر ماه انجام شد . زمان ثبت نام کنکور ارشد پزشکی 1400 نیز به محض اعلام ، اطلاع رسان خواهد شد .

براساس اعلام وزارت بهداشت، قرار بود ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از 29 بهمن ماه آغاز شود که این زمان به تعویق افتاده و از هفته آینده یعنی اوایل اسفند ماه آغاز خواهد شد.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 از 6 اسفند ماه آغاز و تا 16 اسفند ماه ادامه دارد.

متقاضیان در طول فرایند ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شده و سوالات خود را با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در میان گذارند ./مستر تست
 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: