صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 26
کد خبر: ۸۵۲۹۷

ساعت بازی پرسپولیس الوحده امارات+ ترکیب دو تیم

در ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز الوحده امارات میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز الوحده امارات میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود. پرسپولیس در حساس ترین دیدار امروز به مصاف الوحده اماراتی می رود که به دنبال کسب 3 امتیاز از سرخ پوشان است. ساعت بازی پرسپولیس الوحده را کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص کرد. در ادامه ترکیب احتمالی پذسپولیس، ساعت بازی الوحده پرسپولیس و ... را با هم می خوانیم.

 

تیم پرسپولیس ایران در چارچوب بازی های هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ میهمان الوحده امارات خواهد بود.

 

ساعت بازی پرسپولیس الوحده

 

پرسپولیس ایران در چارچوب بازی های هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 19  میهمان الوحده امارات خواهد بود.


ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الوحده

 

 


حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

 

برنامه پخش زنده بازی های مهم امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه از تلویزیون را برایتان در زیر آورده ایم. در حساس ترین دیدارهای پخش زنده امشب پرسپولیس تهران و الوحده امارات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان یحیی در 4 بازی گذتشه موفق به کسب 12 امتیاز شدند و صدرنشین گروه خود هستند.

 

مهم‌ترین دیدارهای فوتبالی شبکه‌های مختلف تلویزیون به شرح زیر است:

 

دوشنبه ششم اردیبهشت ماه:

لیگ قهرمانان آسیا:

الوحده امارات _ پرسپولیس پخش مستقیم ساعت ۱۹ از شبکه سه

تراکتور _ پاختاکور پخش مستقیم ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه ورزش

فولاد _ السد پخش مستقیم ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش

 

تیم پرسپولیس ایران در چارچوب بازی های هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ میهمان الوحده امارات خواهد بود.

 

 

احتمال دیدار استقلال و پرسپولیس در آسیا

 

در پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران وضعیت متفاوتی در جداول خود دارند. این فصل از مسابقات، در پنج گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و شرایط صعود به مرحله یک هشتم متفاوت از سال‌های قبل شده است.

 

بر اساس قوانین برگزاری مسابقات، پنج تیم نخست هر گروه به علاوه سه تیم دوم که بهترین عملکرد را دارند راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهند شد.

 

معادلات تقابل تیم‌ها در مرحله یک هشتم هم دارای فرمول ویژه‌ای است و بسته به اینکه بهترین تیم دوم از کدام گروه‌ها صعود کنند، حریفان مرحله یک هشتم با هم متفاوت خواهند بود.

 

در حال حاضر تراکتور ایران در رده دوم جدول گروه B، استقلال در رده دوم جدول گروه C، فولاد در رده سوم جدول گروه D و پرسپولیس در رده نخست گروه E قرار دارد.

 

با امتیازات رقم خورده تا پایان هفته چهارم، از بین نمایندگان ایران این تنها استقلال است که می‌تواند به عنوان بهترین تیم دوم راهی مرحله بعد شود و تراکتور این شرایط را ندارد.

 

اگر جدول گروه‌ها تا پایان هفته ششم مرحله گروهی به همین شکل باقی بماند دو دربی بزرگ در انتظار قاره آسیا خواهد بود؛ یکی در ایران و دیگری در عربستان.

 

 

با جایگاه‌های فعلی تیم‌ها دربی بزرگ ایران در آسیا قطعی است؛ یعنی استقلال و پرسپولیس با فرمول «تیم نخست گروه E و تیم دوم گروه C» با هم دیدار می‌کنند. با همین جداول، الدحیل قطر با استقلال تاجیکستان، السد قطر با الشارجه امارات و النصر با الهلال عربستان دیدار خواهند کرد.

 

همانطور که گفته شد بازی‌های مرحله یک هشتم بستگی به این دارد که کدام تیم‌ها از کدام گروه‌ها به عنوان بهترین تیم دوم صعود کنند.

 

برگزاری دربی آسیایی در مرحله بعد در چند حالت دیگر هم ممکن است. به عنوان مثال هم استقلال و هم پرسپولیس در گروه خود صدرنشین شوند و تیم‌های دوم از گروه‌های A، C و E باشند.

 

به هر حال با اتمام مرحله گروهی همه چیز مشخص خواهد شد اما شاید برگزاری دو دربی بزرگ و حساس قاره آسیا در دو کشور ایران و عربستان بتواند جذابیت‌های مرحله یک هشتم نهایی را چند برابر کند.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: