صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۳۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 26
کد خبر: ۸۵۳۸۴

فروش سربازی دیگر اجرا نمی‌شود؟

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه خانواده‌ها به فضاسازی‌های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای ۱۸ سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.
 
به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص فروش خدمت سربازی، اظهار داشت: در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ کسانی که هشت سال غیبت سربازی داشتند با پرداخت جریمه برای آن‌ها کارت‌های مخصوصی صادر می‎‌شد و در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بحث فروش خدمت سربازی از طرف مجلس در قانون بودجه نیامده است و به همین دلیل دیگر اجرا نشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها به فضاسازی‌های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای ۱۸ سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

سردار مهری با بیان اینکه کشور ما نیاز به امنیت دارد و بخش اعظمی از این امنیت با حضور سربازان تامین می‌شود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز به جبهه‌ها اعزام شدند و از امنیت کشورمان در برابر رژیم بعث عراق دفاع کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های قوی شدن، مردمی کردن امنیت است و حضور سربازان در مناطق مختلف باعث برقراری امنیت و قوی شدن می‌شود.
 
 
/خبرآنلاین
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: