صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۱۷
  • چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 12 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 30
کد خبر: ۸۶۰۱۴

پخش زنده فوتبال امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه از تلویزیون + جدول

جدول پخش زنده فوتبال امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه از تلویزیون را گردآوری کردیم. در مهمترین بازی امروز در بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به مصاف الریان قطر می‌رود.

به گزارش راهبردمعاصر؛ برنامه پخش زنده بازی های مهم امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه از تلویزیون را برایتان در زیر آورده ایم. در مهمترین بازی امروز در بازی های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال به مصاف الشرطه عراق می رود.

 

مهم‌ترین دیدارهای فوتبالی شبکه‌های مختلف تلویزیون به شرح زیر است:

جمعه دهم اردیبهشت ماه:

لیگ قهرمانان آسیا:

استقلال - الشرطه عراق پخش مستقیم ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه سه

 

بازی مرگ و زندگی استقلال مقابل الشرطه

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:15 امشب (جمعه) در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی مطابق پیش‌بینی‌ها در این گروه سخت کارشان برای صعود به هفته پایانی کشیده شد، جایی که علاوه بر نماینده ایران، تیم‌های الدحیل قطر و الاهلی عربستان نیز شانس صعود دارند.

 

استقلال اگر چه با 8 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، اما باید سه امتیاز دیدار امشب را بگیرد. استقلال حتی در صورت برتری مقابل الشرطه باید منتظر نتیجه بازی الدحیل و الاهلی باشد، چرا که اگر الدحیل برنده شود، تیم قطری به دلیل برنده شدن در بازی رودررو مقابل استقلال به عنوان تیم نخست صعود خواهد کرد و استقلال در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. تساوی نیز همین شرایط را خواهد داشت و اگر بازی استقلال برابر نماینده عراق مساوی شود و الدحیل نیز در دیدار با الاهلی به تساوی دست یابد، باز الدحیل به عنوان تیم صدرنشین صعود خواهد کرد و آن وقت استقلال باید برای صعود به عنوان سه تیم دوم برتر گروه‌های پنج‌گانه تلاش کند.

 

الشرطه با 3 امتیاز در انتهای جدول است و شانس صعود ندارد، اما برتری این تیم مقابل الدحیل نشان داد که آبی‌پوشان برخلاف بازی رفت دیدار راحتی در پیش ندارند.

 

مجیدی برای بازی حساس احتمالا محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. سرمربی استقلال خستگی را تنها دغدغه خود و تیمش اعلام کرده است، اما تاکید کرده استقلال در بازی آخر تنها به فکر پیروزی است، اتفاقی که با توجه به نمایش خوب در گروه می‌تواند کام هواداران را شیرین کند.

 

راه رسیدن آبی‌پوشان به مرحله حذفی چیست؟

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدارش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (جمعه) و از ساعت ۲۲:۱۵ برابر الشرطه عراق قرار می‌گیرد. طبق قوانین AFC در این فصل لیگ قهرمانان فقط سه تیم برتر دوم به مرحله حذفی صعود می‌کنند و این کار را برای صعود استقلال کمی سخت‌ کرده است. در حال حاضر استقلال، الدحیل و الاهلی با هشت امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند. تنها حالتی که در آن استقلال به مرحله بعدی صعود می‌کند برد این تیم برابر الشرطه است.

استقلال اگر این بازی را ببرد و دیدار الدحیل - الاهلی برنده نداشته باشد،‌ آبی‌پوشان به عنوان تیم اول از این گروه صعود می‌کنند. در حالت بعدی اگر استقلال برنده شود و الاهلی هم الدحیل را ببرد باز هم این تیم استقلال است که به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود می‌کند چون در دیدارهای رودررو برابر الاهلی نتایج بهتری گرفته است. در حالت آخر اگر استقلال برنده شود و الدحیل بتواند الاهلی را شکست بدهد استقلال در رده دوم قرار می‌گیرد چون الدحیل برابر استقلال نتایج بهتری گرفته است اما با این حال استقلال به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر منطقه غرب، به مرحله حذفی راه پیدا می‌کند.

در صورت شکست و مساوی استقلال هم این تیم به طور قطع از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود.

ستاره استقلال دیدار با الشرطه را از دست داد؟

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امشب به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت. با توجه به اینکه این تیم با تیم‌های الاهلی و الدحیل قطر هم‌امتیاز است استقلال برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها باید مقابل الشرطه به پیروزی برسد؛ در غیر این صورت کار آبی‌پوشان برای حفظ صدرنشینی و حتی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت خواهد شد.

اما یک اتفاق ناگوار و تلخ باعث نگرانی کادرفنی آبی‌پوشان شده است چرا که ستاره این تیم به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد.

شب گذشته فرشید اسماعیلی در آخرین تمرین مصدوم شده و طبق گفته پزشکان قطعاً به بازی حساس امشب نمی‌رسد.

کادرفنی استقلال به فکر جایگزین مناسبی برای اسماعیلی که در این تورنمنت بسیار اثرگذار ظاهر شده بود، است. این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی برای دیدار امشب از دو هافبک دفاعی استفاده کند و در کنار مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند یا داریوش شجاعیان به میدان بروند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: