صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 03
کد خبر: ۸۶۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
خبر خوش برای فرهنگیان؛

زمان اجرای رتبه بندی معلمان در ۱۴۰۰+ جزئیات همسان سازی حقوق معلمان در سال 1400

‏‏‏معاون رییس جمهوری و رییس ‏سازمان برنامه و بودجه در توئیتی از اجرایی شدن همسان سازی حقوق و رتبه بندی معلمان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدباقر نوبخت یکشنبه همزمان با بزرگداشت روز معلم در این توئیت، نوشت: روز معلم فرصتی برای تکریم نقش معلمان گرانقدر در مدارس و دانشگاه‌ها است و رتبه‌بندی معلمان و همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی کمترین اقدام در تقدیر عملی از آنهاست.

 

وی افزود: با تأمین مالی صورت گرفته پس از تصویب لایحه رتبه بندی و تهیه دستورالعمل منطقی و عادلانه همسان سازی از ١٤٠٠ / ١ / ١ اجرایی می‌شود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیشتر به هنگام تصویب لایحه بودجه کل کشور اعلام کرده بود مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان در ارتباط با رتبه بندی فرهنگیان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ منظور شد که جای هیچ نگرانی نیست./ مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد احمدی
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
سلام آقای نوبخت چرا میخواهی 15 هزار میلیارد مصوبه مجلس را به 8هزار میلیارد کاهش بدی و بقیه آن را صرف هیت علمی دانشگاه بکنی خدا لعنتت کند دزدی از معلمان مظلوم تو روز روشن مجلس نباید به شما چنین اجازه ای بدهد همین شما روباه مکار معلمان را به خاک سیاه نشاندی معلمان باید اعتراض گسترده کنند