صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 10
کد خبر: ۸۷۳۲۹

 زمان بازی عقب افتاده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال

زمان بازی عقب افتاده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال اعلام شده است که در ادامه جزئیات آن را می‌خوانید.

 به گزارش راهبرد معاصر زمان بازی های عقب افتاده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر اعلام شده است. بازی پرسپولیس با ذوب آهن و بازی استقلال با شهرخودرو و صنعت نفت آبادان از دیدارهای معوقه این دو تیم است. بر اساس  اعلام سازمان لیگ بازی معوقه پرسپولیس و ذوب آهن سه شنبه 4 خرداد ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود. همچنین بازی عقب افتاده استقلال با صنعت نفت آبادان جمعه 31 اردیبهشت ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود. علاوه بر این دیدار معوقه فولاد خوزستان و تراکتور تبریز سه شنبه 4 خرداد ساعت 20 و 35 دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد. بازی معوقه سایپا و فولاد خوزستان  ساعت 19 و 30 دقیقه جمعه 31 اردیبهشت در ورزشگاه شهید دستگردی تهران انجام خواهد شد.

همچنین بازی معوقه استقلال و شهرخودرو هم سه شنبه 4 خرداد در ورزشگاه آزادی ساعت 19 و 35 دقیقه برگزار می شود.

 

 

بازی های معوقه پرسپولیس و استقلال

براساس اعلام سازمان لیگ، برنامه دیدارهای عقب افتاده از هفته های مختلف لیگ بیستم به شرح زیر است:

 

* معوقه از هفته بیستم - جمعه ۳۱ اردیبهشت

 

صنعت نفت آبادان- استقلال - ساعت ۱۹:۴۵ - ورزشگاه تختی آبادان

 

* سه شنبه ۴ خرداد

 

فولاد خوزستان -تراکتور تبریز- ساعت ۲۰:۳۵- ورزشگاه شهدای فولاد

 

* معوقه از هفته بیست و یکم - جمعه ۳۱ اردیبهشت

 

سایپا - فولاد خوزستان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهید دستگردی تهران

 

* سه شنبه ۴ خرداد

 

استقلال - شهرخودرو - ساعت ۱۹:۳۵- ورزشگاه آزادی تهران

 

ذوب آهن - پرسپولیس - ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

 

 

اظهارنظر عجیب نماینده فدراسیون درباره بازی پرسپولیس و سپاهان

نماینده فدراسیون فوتبال در بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: به جز اتفاق‌هایی جزئی مشکل خیلی خاصی در این مسابقه ایجاد نشد.

امیرعلی داودزاده، درباره حواشی و اتفاقات دیدار روز گذشته سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ با وجود صحبت‌هایی که از قبل مطرح شد مشکل خاصی در طول برگزاری بازی به وجود نیامد و دو تیم خیلی راحت فوتبال بازی کردند. پس از پایان بازی یکی از بازیکنان پرسپولیس از تصویربردار خواست فیلم نگیرد و همین امر اتفاقی جزئی را به وجود آورد. البته هیچ زد و خوردی اتفاق نیفتاد. بلافاصله هم با ورود نیروی انضباطی و یگان ویژه این ماجرا تمام شد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد لب مهرداد خانبان، آنالیزور تیم پرسپولیس در جریان همین اتفاق پاره شده است، توضیح داد: من این موضوع را ندیدم و طبق نظارتی که داشتم با این مورد برخورد نکردم.

نماینده فدراسیون فوتبال در بازی سپاهان و پرسپولیس درباره اتفاق‌های قبل از این مسابقه و و اعتراض باشگاه پرسپولیس به تجمع هواداران سپاهان و تعدادی موتورسوار در مقابل هتل این تیم گفت:‌ یگان ویژه و نیروی انتظامی از زمان ورود تیم پرسپولیس با چندین نیرو رفت و آمد این تیم از فرودگاه به هتل، از هتل تا ورزشگاه و ورزشگاه تا فرودگاه را کنترل کردند و آنجا هم اتفاق خیلی خاصی پیش نیامد.

داودزاده تصریح کرد:  بسیاری از این افرادی که مقابل هتل تجمع کرده بودند هوادار خود پرسپولیس بودند و در میان آنها تعدادی هوادار سپاهان هم حضور داشتند اما نیروی انتظامی این افراد را متفرق کرد. ان شالله تمام این اتفاق ها را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می‌کنیم. برای این مسابقه نماینده ویژه ای به اصفهان رفته بود و گزارش داور، من و این نماینده به مراجع ارسال می‌شود.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است برای اتوبوس این تیم در زمان ورود به ورزشگاه مشکلاتی ایجاد شده است، عنوان کرد: یگان ویژه، نیروی انتظامی و ما چنین چیزی ندیدیم.

توضیحات رییس پلیس اصفهان درباره اتفاقات بازی پرسپولیس سپاهان

سرهنگ جواد درستکار در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای 2 تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد. نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضورپررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه های نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق و استقرار اکیپ های انتظامی در هتل های اخنصاصی تیم ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای 2 تیم و بازیکنان فراهم می کنند.

سرهنگ جواد درستکار در پایان گفت: هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: