صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 16
کد خبر: ۸۸۱۵۱

شرایط خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی موضوع اطلاعیه ای است که کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران صادر کرده است. بازنشستگان از این طریق می توانند تا سقف 12 میلیون تومان خرید اقساطی داشته باشند.

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اطلاعیه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران امکان خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد شده است به طوری که تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند تا سقف 12 میلیون تومان بدون ضامن و پیش پرداخت خرید اقساطی داشته باشند. اقساط خرید این کالاها 6 تا 24 ماهه است. متقاضیان استفاده از این طرح اقساطی می توانند از طریق کیف پول کرامت و مراجعه به سایت رسمی کرامت کارت به آدرس Keramatcard. Ir اقدام کنند.

 

 

 

 

راهنمای ثبت درخواست خرید اقساطی مستمری بگیران

جهت ثبت درخواست خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۲ میلیون تومان مراحل زیر را دنبال کنید؛

ابتدا وارد سایت کیف پول کرامت به آدرس Keramatcard.ir شوید.

 

سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را بزنید.

 

مراحل ثبت نام را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنید. (توجه کنید حتما کیف پول به نام درخواست کننده باشد)

پس از ورود به حساب کاربری, از منوی سمت راست گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمایید.

فرم وکالتانمه تامین اجتماعی را به صورت دقیق و کامل تکمیل نمایید و در مرحله آخر ۳ نسخه از آن پرینت بگیرید.

به نزدیک ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید تا وکالتنامه به تایید بانک رسیده و مهر شود.

مجدد وارد حساب کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه بارگذاری مدارک را انتخاب کنید. ( مدارک مورد نیاز: تصویر کارت ملی, تصویر وکالتنامه, ۱۰ گردش آخر حساب و آخرین فیش حقوقی )

پس از آپلود مدارک درخواست شما بررسی شده و اعتبار شما جهت خرید اقساطی تایید خواهد شد.

 

جزئیات درخواست خرید اقساطی تأمین اجتماعی

جهت ثبت درخواست خرید اقساطی کالا تا سقف ۱۵ میلیون تومان مراحل زیر را دنبال کنید؛

ابتدا وارد سایت کیف پول کرامت به آدرس Keramatcard.ir شوید. سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را بزنید. مراحل ثبت نام را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنید. (توجه کنید حتماً کیف پول به نام درخواست کننده باشد)

پس از ورود به حساب کاربری، از منوی سمت راست گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمائید. فرم وکالت‌نامه تأمین اجتماعی را به صورت دقیق و کامل تکمیل نمائید و در مرحله آخر ۳ نسخه از آن پرینت بگیرید. به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید تا وکالت‌نامه به تأیید بانک رسیده و مهر شود. مجدد وارد حساب کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه بارگذاری مدارک را انتخاب کنید. (مدارک مورد نیاز: تصویر کارت ملی، تصویر وکالت‌نامه، ۱۰ گردش آخر حساب و آخرین فیش حقوقی) پس از آپلود مدارک درخواست شما بررسی شده و اعتبار شما جهت خرید اقساطی تأیید خواهد شد.

 

جرئیات بیشتر درباره خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

کلیه متقاضیان خرید کالای اقساطی می توانند با مراجعه به سامانه فروش آنلاین کالا قسطی (Kalaghesti.com) به مجموعه کالا و خدمات کلیه نمایندگان طرح کرامت دسترسی داشته و کالای مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و در صورت نبود کالای مورد نظرشان در لیست کالاهای موجود طی تماس با پشتیبانی درخواست خود را مطرح و در جریان امکان تامین و قیمت کالا قرار گیرند.

در مرحله بعد کلیه کارمندان دولتی که متقاضی خرید اقساطی هستند می توانند به سامانه اعتبارسنجی کرامت مراجعه نمایند. پس از تکمیل نمودن فرم مربوطه مشاوران ما با متقاضی تماس گرفته و ایشان را در جریان جزئیات فرآیند قرار می دهند.

در نهایت و پس از پایان فرآیند اعتبارسنجی طی مدت ۷۲ ساعت اعتبار ۱۵۰ میلیون ریالی جهت خرید کالا از سامانه آنلاین کالا قسطی اختصاص می یابد. همچنین خریداران می توانند پس از دریافت اعتبار به دلخواه به هریک از نمایندگی های طرح کرامت مراجعه و از اعتبار خرید اقساطی کالا و خدمات خود استفاده نمایند.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: