صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 17
کد خبر: ۸۸۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

فیلم| تیزر تبلیغاتی علی لاریجانی/ لاکچری بازی شروع شد!

نخستین تیزر تبلیغاتی علی لاریجانی رئیس قبلی مجلس منتشر شد و انتقادات زیادی به لاکچری بودن کلیپ تبلیغاتی لاریجانی وارد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی که چند روز پیش برای انتخابات 1400 ثبت نام کرده بود، اولین کلیپ تبلیغاتی اش را منتشر کرد. تیزر تبلیغاتی علی لاریجانی به دلیل لاکچری بودنش موجی از انتقادات را به همراه داشت. در ادامه تیزر تبلیغاتی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را با هم می بینیم و نگاهی می اندازیم به بیوگرافی و سوابق کاری این کاندیدای انتخابات 1400.

 

 
 

علی لاریجانی در سال ۱۳۸۴ به عنوان دبیر شورای امنیت ملی منصوب شده و تا سال ۱۳۸۶ در این سمت، باقی ماند. او سرانجام و پس از اختلافاتی که با محمود احمدی نژاد (رئیس جمهور وقت) داشت، در نهایت از این مسئولیت، استعفا داد.

 

این فعال سیاسی، در سال ۱۳۸۶ و به عنوان نماینده مردم قم و جماران، راهی مجلس شورای اسلامی شد و یک سال بعد، به عنوان رئیس قوه مقننه، منصوب شد. لاریجانی به مدت ۱۲ سال و در سه دوره متوالی، عهده‌دار ریاست مجلس بود. او در این دوران هم، درگیری‌های متعددی را با محمود احمدی نژاد، تجربه کرد.علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ نامزد شد؛ اما نتوانست رای بالایی به دست بیاورد و در نهایت، در بین ۷ کاندید نهایی، در رده ششم قرار گرفت.

 

 

سازنده تیزر علی لاریجانی کیست؟ / انتقال تیم سایبری آذری جهرمی به ستاد لاریجانی(شنیده ها)


علی لاریجانی رییس سابق مجلس شورای اسلامی، با حضور در وزارت کشور کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

 

همزمان با ثبت نام لاریجانی، اکانت توییتری وی نیز فعال شد.

 

اما نکته قابل توجه حمایت اکانت های تیم سایبری اذری جهرمی از توییتر لاریجانی است که با بازنشر توییت های لاریجانی به دیده شدن آن کمک میکنند.

 

جهرمی گرچه نتوانست در انتخابات شرکت کند اما ظرفیت سایبری خود را در اختیار لاریجانی قرار داده تا در صورت پیروزی رییس سابق مجلس در دولت آینده هم حضور داشته است.

 

پس از پخش کلیپ حضور و ثبت نام علی لاریجانی در ستاد انتخابات کشور که با هوشمندی تیم رسانه‌ای رئیس سابق مجلس در تمام گروه‌ها در حال دست به دست شدن است، خبرنگار به بررسی تیم رسانه‌ای وی پرداخت که نتیجه بررسی‌ها به اینجا ختم شد که تیزر تبلیغاتی لاریجانی را برادرزاده سالار عقیلی خواننده سنتی کشورمان تهیه و تولید کرده است.

 

 

محمد عقیلی علاوه بر این کلیپ تهیه و تولید تیزر افتتاح مرکز شبکه ملی اطلاعات آذری جهرمی را نیز بر عهده داشته است./ نگام

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
رای بی رای شما هی میخواید تراژیدی بکنید و غیرتی اما مردم تصمیم گرفتن و مردم میدونن همه ی اینا فیلم هست برای اینکه مردم را بیارید پای صندوق و بعد بگید مردم ما قبول کردند که اینجوری زندگی کنن و اگه قبول نداشتن 75 درصد رای نمیدادن پس مردم ایندفعه رای نمیدن تا بدونید مردم نمیخوان اینطور زندگی کنن اون شمایید که با جنگ طلبی و دزدی مردم را به خاک سیاه نشوندین و فقط با رای مردم پوز میدین.


رای بی رای رای بی رای
ناشناس
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
الهم عجل لولیک الفرج ان شاءا...
ناشناس
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
واعظان کاین جلوه در محراب ومنبر می‌کنند
چون به خلوت می روند آنکارا دیگر می کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند.
چرا رئیس قانون گذاران خود قانون شکنی می‌کند. بی عدالتی هنوز نیامده شروع شد