صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 17
کد خبر: ۸۸۴۸

اردیبهشت ۹۸؛ زمان برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان

حصیری از برگزاری مرحله دوم انتخابات شورای عالی در اوایل اردیبهشت در تهران و با شرکت منتخبین استانی مرحله اول این انتخابات خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، اصغر حصیری مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم شورای عالی آموزش‌وپرورش نیمه اول اردیبهشت برگزار می‌شود. ان‌شاءالله منتخبان استانی که ۱۶۲ نفر هستند در تهران حاضر می‌شوند و در یک پروسه زمانی تقریباً ۲ روزه در انتخابات به‌صورت حضوری شرکت می‌کنند.


وی ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات ۳ نفر برای عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش نهایی می‌شوند. در حال حاضر در حال بررسی استعلام‌ها و سوء‌پیشینه ۱۶۲ نفر منتخب استانی هستیم. این کار از طریق هیئت رسیدگی به تخلفات اداری انجام می‌شود.

 

مسئول ستاد راهبری انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش افزود: سوء‌پیشینه یکی از ابتدایی‌ترین مسائل است و در همه‌جا دریافت می‌شود. انجام کار‌های ۱۶۲ نفر منتخب استانی در حال اتمام است و به‌زودی زمان دقیق برگزاری انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش را اعلام خواهیم کرد.

 

حصیری گفت: در همان روز و بعد از برگزاری انتخابات و جمع‌آوری آرا، نتایج نهایی در حضور آن ۱۶۲ نفر منتخب استانی اعلام می‌شود. حداقل یک نفر از منتخبان باید خانم باشد و حتماً هم هر یک از این سه عضو انتخابی باید از سه مقطع ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: