صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 26
کد خبر: ۸۹۳۶۱
قیمت ارز امروز؛

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ در پی افزایش تقاضا برای ارز و افزایش عرضه آن صعودی شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار در بازار امروز افزایش شد و هر دلار به قیمت 23 هزار و 200 تومان فروخته شد. دلیلگران تر شدن قیمت دلار امروز افزایش تقاضا برای این ارز در بازار بوده است. قیمت یورو نیز به دلیل افزایش تقاضا روند صعودی در پیش گرفت و وارد کانال 28 هزارتومانی شد. هر یورو امروز 28 هزار و 250 تومان فروخته شد. افزایش و کاهش نرخ ارز و دلار این روزها بستگی به وضعیت مذاگرات برجام و عرضه و تقاضای بازار داخلی دارد. در ادامه روند تغییرات قیمت دلار و نرخ ارز امروز چهارشنبه 5 خرداد 1400 بخوانید.

 

جدول قیمت ارز دلار یورو امروز چهارشنبه 5 خرداد 1400

 

قیمت ارز دلار 5 خرداد

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

22  هزار و 478

قیمت دلار (بازار آزاد)

23  هزار و 200

قیمت یورو (صرافی بانکی)

27  هزار و 362

قیمت یورو (بازار آزاد)

28  هزار و 250

قیمت درهم

6 هزار و 390

قیمت پوند

33 هزار و 250

 


 

آخرین قیمت دلار ارز یورو امروز 5 خردادماه

 

 

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 23 هزار و 200 تومان، قیمت یورو 28 هزار و 250 تومان و درهم امارات  6 هزار و  390 تومان اعلام شده است.

 

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز 26 هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

 

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.

 

به گزارش تسنیم،‌ در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار 22 هزار و 478 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 22 هزار و 33 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 27 هزار و 362 تومان و قیمت خرید یورو نیز 26 هزار و 820 تومان اعلام شده است.

 

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 


 

تغییرات نرخ دلار در بازار آزاد طی سه روز گذشته

 

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۳,۲۰۰ (بیست و سه هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۴ درصدی داشته است.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۳,۲۰۰ ۲۲۰ ۰.۹۴ 12:14
۲۲,۹۸۰ -۲۱۰ -۰.۹۲ روز قبل
۲۳,۱۹۰ ۲۴۰ ۱.۰۳ ۲ روز پیش

 

قیمت ارز آزاد در صرافی ملی ایران 5 خرداد / دلار 22 هزار و 478 تومان است 

 

 

بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (پنجم خرداد  ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت 22 هزار و 478 تومان  رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۷ هزار و  367تومان فروخته شده است.

 

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران

 

نام ارز قیمت (تومان)
دلارآمریکا  22.478
یورو  ۲۷.367
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: