صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۲۴
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 27
کد خبر: ۸۹۵۹۵

دبیرکل جهاد اسلامی: به قدس تعرض شود، تمام گروه‌های مقاومت موضع یکپارچه‌ای خواهند داشت

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر سخنان اخیر دبیرکل جنبش حز‌ب‌الله لبنان، هشدار داد که در صورت تعرض به قدس، تمام گروه‌های مقاومت موضع یکپارچه‌ای خواهند داشت.

به گزارش راهبرد معاصر «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (پنجشنبه)، با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. بر اساس گزارش شبکه «المیادین» دبیرکل جهاد اسلامی پس از دیدار با نبیه بری اظهار داشت: «رئیس پارلمان لبنان گفت که پیروزی غزه، جایگاه آرمان فلسطین را تغییر داد».

زیاد النخاله ادامه داد:‌ «ما بر آنچه سید [حسن] نصرالله گفت، تأکید می‌کنیم درباره اینکه منطقه و مقاومت در موضعی یکپارچه قرار دارد. همه ما در مقاومت بر این باوریم که قدس ترازوی رفتار تمام کشورهای دنیا در قبال آرمان فلسطین است».

النخاله اضافه کرد: «اگر به قدس تعرض شود، همه گروه‌های مقاومت موضع یکپارچه‌‌ای خواهند داشت در قالب یک جبهه واحد و همسان. مقاومت در اقدام سیاسی و نظامی موضعی مکمل خواهد داشت».

این اظهارات پس از آن است که دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود گفت جنگ اخیر در فلسطین معادله‌ای جدید به وجود آورد و آن این بود که تعرض به قدس یعنی آغاز جنگ منطقه‌ای.

سید حسن نصرالله تأکید کرده بود: «دشمن بداند؛ اگر خطری قدس را تهدید کند، مسئله به مقاومت غزه محدود نمی‌ماند. دشمن بداند؛ تعرض به قدس یعنی جنگ منطقه‌ای»./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: