صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 28
کد خبر: ۸۹۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حضور آیت‌الله رئیسی در کهف الشهداء

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با بیان اینکه مردم با امید در انتخابات شرکت کنند و هیچکس غایب نباشد، گفت: مردم بدانند که شرایط متفاوت و تحول ایجاد خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز(جمعه) با حضور در کهف‌الشهدای تهران، به زیارت قبور شهدای گمنام رفت.

 

رئیسی سپس در جمع خبرنگاران گفت: از صاحب امروز امام عصر(عج) و از ارواح مطهر شهدا برای پیمودن این مسیر که به ظاهر سخت است، کمک می‌گیریم.

 

وی تاکید کرد: امام خیلی فرمودند که این مسیر، مسیر آسانی نیست اما به نظر ما، با حضور جوانان و مردم قله فتح خواهد شد و مشکلات کاهش پیدا خواهد کرد.

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: مردم با امید در انتخابات شرکت کنند و هیچکس غایب نباشد. مردم بدانند که شرایط متفاوت و تحول ایجاد خواهد شد.

 

رئیسی گفت: ما از شهدا استمداد می‌طلبیم که خودشان مسیر را برای ما هموار کنند و یقین می‌دانیم که به برکت نام شهدا این مسیر همواره خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مردم نسبت به برخی مشکلات نگران هستند و دغدغه دارند و احساس می‌کنند که شاید نشود کاری کرد. اما هم می‌توان کاری کرد و ما هم می‌دانیم، هم می‌خواهیم و هم می‌توانیم./مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
حداقل تا یازدهم خرداد صبر می کردید تا تبلیغات رسمی ایشان آغاز شود . این تبریک زودهنگام به ایشان جهت طلیعه دولت مردمی !!!!! مرا یاد اعلام آرای 22 میلیونی احمدی نژاد در شامگاه انتخابات 88 می اندازد . هیهات که نه از جمهوری چیزی باقی مانده نه از اسلام و تا ایران را هم از این بیشتر نابود نکنید از پای نخواهید نشست .