صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 30
کد خبر: ۸۹۹۱۷

مهلت سفارش کتاب دانش آموزان + جزئیات

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان میان پایه‌ها برای ثبت سفارش کتب درسی خود در سال تحصیلی 1401-1400 تا 22 خرداد ماه جاری فرصت دارند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامرضا دانش‌فر با اشاره به شروع ثبت سفارش کتب درسی میان‌پایه‌ها از ۲۲ فروردین اظهار کرد: به طور میانگین58 درصد از دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق 18 گانه استان تا تاریخ 8 خرداد کتا‌ب های درسی خود را سفارش داده‌اند.

 

وی ادامه داد: شهرستان دشتی با 71 درصد و شهرستان عسلویه با 41 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین سفارش کتاب‌های درسی داشته‌اند.

 

دانش فر تاکید کرد: خانواده‌ها برای اینکه فرزندانشان با مشکل کتاب درسی مواجه نشوند، باید تا 22 خرداد سفارش کتاب‌های درسی آنها را از طریق سامانه‌های www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت کنند.

 

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص ثبت سفارش کتاب پایه‌های ورودی خاطرنشان کرد: ثبت نام کتاب درسی برای پایه اول ابتدایی از ۶ تا ۹تیر، پایه‌های هفتم و دهم از ۶ تیر تا ۱۵شهریور و فرصت اصلاح سفارش هم از ۱۲ تیرماه تا پایان شهریوراست.

 

وی با بیان اینکه اولیا می‌توانند برای سفارش کنب درسی از طریق مدرسه نیز اقدام کنند، اضافه کرد: مدیران مدارس موظفند که سفارش‌های کتب دانش آموزان را چه به صورت گروهی و چه به صورت انفرادی پیگیری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: