صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 01
کد خبر: ۹۰۲۸۵

رئیسی: مشکل حاشیه نشین‌ ها یکی از اصلی‌ترین اولویت های دولت من خواهد بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل حاشیه نشین‌ها یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت من خواهد بود. من به حاشیه شهر‌ها خیلی رفتم و می‌بینم که تولید و کشاورزی برای آن‌ها صرف نمی‌کند.

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: تهران توسط شورای منتخب مردم اداره می‌شود و نه فقط در تهران بلکه در تمام شهر‌های ایران به این صورت است.

وی ادامه داد: باید سازوکار‌های اجرایی برای تمام شورا‌های شهر را به صورت ساختاری اصلاح کرد. شهرداری‌ها یکی از مکان‌های بسیار مهم برای خدمت رسانی به مردم است.

رئیسی گفت: شورا‌های شهر باید از جانب دولت حمایت شوند. حمایت دولت از شهر و شهرداری‌ها ضرورت دارد. اگر زمینه تولید و کشاورزی وجود داشته باشد چرا مردم باید در حاشیه شهر‌ها با مشکلات زندگی کنند.

وی افزود: مشکل حاشیه نشین‌ها یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت من خواهد بود. من به حاشیه شهر‌ها خیلی رفتم و می‌بینم که تولید و کشاورزی برای آن‌ها صرف نمی‌کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که در اولویت است مسئله آسیب‌های اجتماعی است. این آسیب‌های اجتماعی در شأن مردم شهر تهران نیست و موضوع حاشیه نشینی نیازمند یک اقدام فوری از جانب دولت هست. این موضوع حتما باید دنبال شود و عقب هستیم و ما در دولت سازو کارش را تأمین خواهیم کرد./اندیشه معاصر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: