صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 07
کد خبر: ۹۰۸۷۷

درخواست تعطیلی سه روزه اداره‌های هرمزگان به ستاد کرونا+ جزئیات

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: باتوجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان، درخواست تعطیلی سه روزه تمامی اداره‌ها و دستگاه های اجرایی به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده که در صورت موافقت اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی رئوفی یکشنبه شب در نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس افزود: متاسفانه درپی سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان به حد اشباع رسیده است که امکان خدمات رسانی مطلوب به بیماران را با مشکل روبرو می‌کند.

 

وی بیان داشت: در شرایط کنونی برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهم‌ترین راه مبارزه با این ویروس است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت در خانه ماندن در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به کارکنان ایثارگر بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری است.


رئوفی همچنین از دورکاری دو سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد.


وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان، تنها یک سوم کارکنان اداره‌ها و دستگاه های اجرایی استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و دوسوم کارکنان باید دورکار باشند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: