صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 09
کد خبر: ۹۱۱۵۲

امکان ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا وجود دارد؟

سوال متقاضایان خرید خودرو این است که آیا ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا  امکانپذیر است؟

به گزارش راهبرد معاصر با وجود برگزاری همزمان فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا متقاضایان ثبت نام خودرو این سوال را مطرح می کنند که آیا امکان ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا امکانپذیر نیست. هنگام ثبت نام در پیش فروش ایران خودرو و سایپا  یکی از گزینه های روند ثبت نام این که باید تائید که در برنامه پیش فروش دیگری شرکت نکرده اید. بنابراین امکان ثبت نام همزمان ایران خودرو و سایپا وجود ندارد و در صورت ثبت نام همزمان در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا یکی از ثبت نام ها به صورت خودکار حذف می شود.

 

 

ثبت نام ایران خودرو خرداد ۱۴۰۰

ثبت نام ایران خودرو در خرداد 1400 به عنوان هفدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودور از فردا آغاز می شود. در این ثبت نام خودرو ایران خودرو که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت قرار است که سه محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شود. در این سری از ثبت نام خودرو و فروش فوق العاده ایران خودرو نیز محدودیت های مربوط به فروش فوق العاده برای بهره مندی مشتریان واقعی اجرا خواهد شد. به این معنی که پس از ثبت نام متقاضیان در فروش فوق العاده ایران خودرو قرعه کشی با حضور نمایندگان ناظر انجام شده و مشتریان نهایی انتخاب خواهند شد. متقاضیان شرکت در این فروش فوق العاده خودرو می توانند از فردا سه شنبه تا پنجشنبه این هفته با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ثبت نام کنند.

 

مهلت ثبت نام ایران خودرو 1400

ثبت نام ایران خودرو از فردا سه شنبه 18 خرداد تا پنجشنبه 20 خرداد ماه انجام خواهد شد و متقاضایان سه روز مهلت دارند در پیش فروش خودرو ایران خودرو شرکت کنند.

 

خودروهای عرضه شده در ثبت نام ایران خودرو 1400

در هفدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو خرداد 1400 قرار است پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شود.

 

موعد تحویل خودرو ثبت نام ایران خودرو 1400

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می شود.

 

قیمت خودرو های عرضه شده فروش فوق العاده ایران خودرو 1400

در هفدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو خرداد 1400 قرار است پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می شود که قیمت آنها را می توانید در جدول زیر ببینید.

 

 

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو خرداد ۱۴۰۰

 مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از پایان ثبت‌نام با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.متقاضیان می‌توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

 

فروش فوق العاده سایپا خرداد 1400

فروش فوری سایپا  خرداد 1400 از امروز سه شنبه 18 خرداد آغاز شده است و متقاضایان می توانند با مراجعه به سایت سایپا فروش فوری مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام فروش فوری سایپا به مدت سه روز ادامه دارد و سایت سایپا برای ثبت نام فعال شده است. در این طرح تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینادنده‌ای (رینگ فولادی)، ساینا اس و کوییک اس به متقاضاین ارائه می شود.

محصولات فروش فوری سایپا 1400

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا محصولات ارائه شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینادنده‌ای (رینگ فولادی)، ساینا اس و کوییک اس هستند. جدول زیر را مشاهده کنید.

 

 قیمت محصولات فروش فوری سایپا 1400

در فروش فوق‌العاده سایپا قیمت خودروها قطعی و به شرح زیر است:

تیبا صندوقدار با مبلغ ۱۰۰ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان

تیبا ۲ با مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان

ساینا دنده‌ای با مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

ساینا اس با مبلغ ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزارتومان

کوییک اس با مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

 

 

موعد تحویل محصولات فروش فوری سایپا 1400

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوری حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه ثبت نام فروش فوری سایپا 1400

در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند که باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می‌شود.

امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.

امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: