صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 10
کد خبر: ۹۱۱۹۶

ثبت نام در تهران من طرح ترافیک 1400

خودروهایی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک دارند باید در سامانه تهران من ثبت نام کنند برای ثبت نام در تهران من طرح ترافیک ادامه مطلب را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام در سامانه تهران من برای همه کسانی که  می خواهند با خودرو شخصی خود وارد محدوده طرح ترافیک شوند الزامی است. برای ثبت نام در تهران من طرح ترافیک لازم است وارد سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir  شوید. سهمیه تردد برای هر پلاک تهران 20 روز و برای پلاک شهرستان 15 روز است. تردد در روز‌های پنجشنبه رایگان نیست و تردد شهروندان در روز‌های پنجشنبه مشمول کاهش سهمیه هر فصل و در صورت تمام شدم سهمیه ماهانه تعیین شده متقاضی مشمول پرداخت عوارض است.

 

مراحل نحوه ثبت نام در تهران من طرح ترافیک

شما ابتدا بایستی به آدرس my.tehran.ir مراجعه و وارد سایت تهران من شوید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

 

۱- از منوی سمت چپ سایت، روی قسمت ثبت نام کلیک کرده و به عنوان شخص حقیقی وارد مراحل ثبت نام شوید

سپس به ترتیب کد ملی، روز، ماه و سال تولد و خود را وارد نمایید.

در قسمت اطلاعات حساب کاربری، یک نام کاربری به همراه رمز عبور انتخاب کرده و آن را به خاطر بسپارید. در انتها نیز شماره موبایلی که همیشه در دسترستان است را وارد نمایید.

سپس بر روی گزینه دریافت کد تأیید، کلید کنید و منتظر ارسال پیامک کد تأیید بمانید.

 

۲- بعد از انجام این مرحله سامانه ی تهران من، پیامک کد تأیید را برای شماره موبایلی که در مرحله اول ثبت کرده اید ارسال می کند. سپس این کد را در قسمت کد تأیید وارد کرده و بر روی گزینه “ثبت نام در تهران من” بزنید.اینک ثبت نام شما کامل شده و شما می توانید با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

 

۳- در مرحله سوم از مراحل نحوه ثبت نام در تهران من پس از ورود به حساب کاربری صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود که شامل نام کاربری، شماره تلفن و سایر خدمات این سامانه است:

در قسمت سمت راست صفحه، منوی داشبورد من وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که از خدمات مختلف سایت استفاده کنید.

برای ثبت خودرو شما بایستی بر روی گزینه افزودن خودرو کلید کنید تا خودروهای تحت پوشش خود را در این سامانه ثبت نمایید.

 

 

۴- سپس صفحه ای برایتان باز می شود که در آن بایستی شماره پلاک و شناسه ی یکتا خودروی (VIN) خود را که بر روی کارت شناسایی وسیله نقلیه شما درج شده است را در قسمت “شماره VIN” وارد کرده و تا به مرحله بعد بروید.

 

۵- در ادامه پروسه نحوه ثبت نام در تهران من صفحه ایی برای شما نمایش داده می شود که بایستی اطلاعات تکمیلی خود را وارد کنید. اطلاعات شامل شماره VIN، شماره موتور، سال ساخت، شماره شاسی، رنگ، تصویر کارت ماشین و تصویر شناسنامه مالک خودرو است.

 

 

پس از کامل کردن اطلاعات درخواستی بر روی دکمه ثبت کلیک کرده و به این صورت ثبت نام شما در سامانه تهران من به اتمام خواهد رسید.

پس از ثبت نام در سایت تهران من شما می توانید با ورود به قسمت ” فهرست تردد” تاریخ ورود و خروج خود به محدوده طرح ترافیک کنترل نمایید.

 

از دیگر امکانات سایت تهران من می توان به خرید بلیط مترو، خرید بلیط های برج میلاد و استفاده از پارکومتر (ثبت زمان و مکان پارک خودرو) اشاره کرد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: