صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 22
کد خبر: ۹۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

رکوردشکنی در «عصرجدید» با سازه‌های ماکارانی + فیلم

برنامه تلویزیونی «عصرجدید» شب گذشته با پخش قسمت بیست و چهارم به پایان مرحله مقدماتی نزدیک شد.

به گزارش راهبرد معاصر ، برنامه تلویزیونی«عصرجدید»، امشب با پخش قسمت بیست و چهارم از شبکه سه سیما، تنها یک قسمت از این مسابقه باقى خواهد ماند.

 

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «عصرجدید» در ابتدای برنامه از بخش های پایانی مرحله مقدماتی خبر داد و گفت: این‌بار به جای پرحرفی در همه قسمت‌ها، تصمیم گرفتیم بخش‌هایی از ویدیوهای ارسالی که مردم برایمان فرستادند را نشان دهیم. کسانی که از استعدادهایشان برای ما فیلم فرستادن اما در مرحله داوری رد شدند و به مسابقه نرسیدند. در این مرحله حدود ۱۵ هزار ویدئو برای برنامه «عصر جدید» ارسال شد که ما فقط ۲۰۰ اجرا به نمایش گذاشتیم.

در ادامه برنامه گروه سازه‌های ماکارانى دومین اجراى را بر عهده داشتند و آن‌ها هم توانستند با یک سازه ماکارانی رکورد ۷۶۵ کیلو در جهان را بشکنند و به نام گروهشان ثبت کنند و رای مثبت داوران را بدست آوردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا صادق زاده
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اقای علی خانی. من یک انتقاد به شما داشتم و ان این است که شما چرا داورانی را که انتخاب کرده اید همه هنرپیشه یا خواننده هستند و هیچ رشته ای از علم و فن اوری ندارند و اکثر انتخاب هایشان هنری است و مثلا به کسانی که رکورد های جهانی دارند در سازه ماکارونی و رکورد جهانی را میشکنند هیچ انتخابی به فینال نمیکنند ولی به دلقک بازی و شعبده بازی رای میدهند لطفا با فهم و شعور ملت ایران بازی نکنید و وقت مردم را تلف ننکنیدوقتی که شما فقط میخواهید دلقک و هنرپیشه استعداد یابی کنید چرا شما شرکت کننده های دیگر را شرکت میدهید و با فهم وشعور ملت ایران بازی میکنید لطفا در انتخاب داوران دقت کنید