صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 12
کد خبر: ۹۱۳۶۴
قیمت ارز امروز.

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار در بازار امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد و هر دلار به قیمت ۲۳ هزار و ۷۳۰ تومان فروخته شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ کاهشی بود و قیمت دلار ارز و یورو در صرافی‌ها نیز کاهش یافت. هر دلار به قیمت ۲۳ هزارو 730 تومان به فروش رسید و یورو نیز روند افزایشی داشت و هر یورو در بازار آزاد امروز ۲۲ خرداد به قیمت 28 هزار و 880 تومان فروخته شد. در ادامه جدول قیمت ارز دلار یورو، تغییرات قیمت دلار در روز گذشته و امروز را خواهیم آورد.

 

لازم به ذکر است که نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز دیروز 21 خرداد ۱۴۰۰

بررسی نرخ ارز روز گذشته ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نشان می‌دهد که نرخ دلار و یورو نسبت به روز قبل با افزایش همراه بوده است.

 

 

نرخ خرید دلار امروز ۲۳ هزار و ۱۲۹ تومان بوده که نسبت به روز قبل روند روبه رشدی داشته است و نرخ فروش دلار با رقم ۲۳ هزار و ۵۹۶ تومان نیز روند افزایشی پیدا کرده است.

 

نرخ خرید یورو نیز نسبت به روز قبل با روند صعودی داشته و به رقم ۲۸ هزار و ۳۴۴ تومان رسیده است و نرخ فروش یورو نیز با روند افزایشی رقم ۲۸ هزار و ۹۱۷ تومان بوده است.

 

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

قیمت بازار آزاد دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت ها، نرخ واقعی فروش ارز توسط صرافان است و با قیمت‌های رسمی ارز سهمیه‌ای تفاوت دارد. ارز سهمیه‌ای ارزی است که هر فرد می‌تواند سالانه ۲۰۰۰ یورو (یا معادل آن) را از صرافی ملی دریافت کند. سهمیه‌ای که هر سال فقط یکبار به افراد داده می‌شود و قیمت آن همیشه از بازار آزاد کمتر است.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارزشنبه 22 خرداد 

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا 23,730
یورو 28,880
پوند انگلیس 33,820
درهم امارات 6,590
لیر ترکیه 2,825
ین ژاپن 219
دلار استرالیا 18,550
دلار نیوزلند 17,230
دلار کانادا 19,910
دلار سنگاپور 18,090
فرانک سویس 26,750
روپیه پاکستان 155
منات آذربایجان 14,100
کرون نروژ 2,885
کرون سوئد 2,900
کرون دانمارک 3,925
دینار کویت 79,410
ریال عمان 62,050
روبل روسیه 332
رئال برزیل 4,735
بات تایلند 770
افغانی 304
روپیه هند 328
یوان چین 3,750
رینگیت مالزی 5,820
لاری گرجستان 7,530

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز شنبه 22 خرداد

 قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۴۹۵ تومان و قیمت خرید ۲۳ هزار و ۳۰ تومان تعیین شده است.

 قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۸۱۶ تومان و قیمت خرید ۲۸ هزار و ۲۴۵ تومان اعلام شده است.

 

قیمت رسمی دلار و انواع ارز امروز 22 خرداد

بانک مرکزی امروز (شنبه، ۲۲ خردادماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای ۲۲ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۰ خرداد) کاهش یافت.

به گزارش مشرق، با اعلام بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۹ هزار و ۲۷۶ ریال و یورو ۵۰ هزار و ۸۱۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۷۰۱ ریال، کرون سوئد پنج‌هزار و ۴۵ ریال، کرون نروژ پنج‌هزار و ۳۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۳۴ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۶۲۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۷۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۷۲ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۱۳ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی، هر دلار کانادا ۳۴ هزار و ۵۳۴ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۹۲۰ ریال، راند آفریقای جنوبی سه‌هزار و ۵۹ ریال، لیر ترکیه پنج هزار و ۱۴ ریال، روبل روسیه ۵۸۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۹ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۳۲۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۴۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۷ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۲۰ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۶۴ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۱۱۷ و دینار لیبی ۹ هزار و ۴۲۴ ریال تعیین شد.

همچنین هر یوان چین ۶ هزار و ۵۶۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار و ۱۱۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۰۴ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۷ هزار و ۶۱۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۳۲ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۵۱ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۹۴۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۲ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۸۸۶ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۶۸۴ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال قیمت خورد.

 

پیش بینی قیمت دلار و یورو و نرخ ارز

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: