صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۴۳
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 22
کد خبر: ۹۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

علت تغییر سردار جعفری از زبان چمران

چمران، فعال سیاسی اصولگرا از علت تغییر سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران و انتخاب سردار سلامی گفت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی چمران فعال سیاسی اصولگرا در خصوص علت تغییر سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتخاب سردار سلامی گفت: «ما در جریان تصمیم‌گیری برای تغییر فرمانده سپاه نبوده و نمی‌دانیم که کی و چطور به این تصمیم رسیده‌اند اما روشن است که این موضوعی به اقدامات آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه ارتباطی ندارد. زمان بسیاری صرف فکر و ایجاد قرارگاهی شده که اکنون سردار جعفری به آن رفته و جانشین وی نیز فرمانده سپاه شده است».

 

علت تغییر سردار جعفری از زبان چمران

 

وی با تاکید بر اینکه «سپاه همان سپاه است» گفت: « طبیعی است که بعد از 10 سال فرماندهی سپاه به فرد دیگری سپرده شود و این دلیل خاصی ندارد».

چمران با بیان اینکه «ممکن است سردار سلامی رسانه‌‎ای‌تر باشند» گفت: « بدون شک برنامه ریزی و دکترین سپاه سر جای خود است و با تغییر فرمانده تغییر نمی‌کند. امیدواریم که انشالله سردار سلامی نیز با همان قدرت و روشن بینی سردار جعفری به فعالیت خود ادامه دهند».

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی رستم زاد
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
سردار علی شادمانی
جانم فدای رهبر
خلیل
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
تمام فرمانده ها و سرداران سپاه آدم های بسیار خوب، مردمی، مخلص، مدبر، نترس، و آماده دفاع همه جانبه هستند پس دشمنان دل خود را خوش نکنند که چه کسی فرمانده کل سپاه است سپاه همان سپاه مقتدر زمان جنگ است، امیدوارم سپاه پاسداران در همه میادین باشد.