صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۳۰
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 17
کد خبر: ۹۱۹۶۴

رویکرد نفتالی بنت درباره موضوعاتی مانند ایران چگونه خواهد بود؟

پایگاه آمریکایی اکسیوس نوشت نفتالی بنت تصمیم دارد تا در ابتدا در موضوعاتی نظیر ایران محتاطانه عمل کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛  نفتالی بنت، پایگاه آمریکایی اکسیوس در گزارش نوشت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی تصمیم دارد تا در ابتدا در موضوعتی نظیر ایران و نیز درگیری‌های این رژیم با فلسطین محتاطانه عمل کند؛ رویکردی که به نوشته این نشریه مناسب دولت بایدن به نظر می‌رسد.

 

بر پایه گزارش نشریه اکسیوس، نفتالی بنت، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که از تقابل زودهنگام با آمریکا خودداری کرده؛ چرا که کابینه شکننده و گوناگون وی از لحاظ ایدئولوژیکی به سختی می‌تواند در سیاست خارجی گام بردارد.

 

این نشریه به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد کابینه بنت تصمیم دارد تا حرکت خود را کند کرده و از هرگونه ابتکار عمل بزرگ خودداری کند.

 

نفتالی بنت در سراسر دوران حضورش در سیاست دیدگاه‌های تندی درباره ایران و مسائل فلسطین ابراز کرده است. او از حامیان تشدید شهرک‌سازی‌ها است و و حتی خواستار انضمام کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین شده است.

 

به نوشته این نشریه، نفتالی بنت در سخنرانی خود به هنگام مراسم تحلیف مواضعی مشابه با «بنیامین نتانیاهو» درباره ایران گرفت، اما گفت که سیاست او تقابل کمتری نسبت به نتانیاهو خواهد داشت./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: