صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 18
کد خبر: ۹۲۱۴۰

لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات

رئیس پلیس راهور ناجا از لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر،سردار "سیدکمال هادیانفر"  در مورد لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات گفت: تردد شبانه در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم خرداد ماه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق‌ها باید اقدام کنند از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح هیچ منعی ندارد.
 
سردار هادیانفر اظهار داشت: بر همین اساس هموطنان می‌توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده ودغدغه‌ای از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه سال جاری  نداشته باشند.
 
هم چنین شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.وی همچنین از مردم خواست، رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 

 

شهروندان نگران پیامک‌های ارسالی جریمه نباشند

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در واکنش به نگرانی تعداد معدودی از شهروندان مبنی بر دریافت پیامک با مضمون تخلف تردد شبانه در ۲۷ خرداد ماه اظهار داشت: بر اساس تدابیر ابلاغی و برنامه‌ای که به سیستم اجرائیات پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلف داده شده و از قبل نیز به شهروندان اطلاع رسانی گردیده است، جریمه‌ای مبنی بر تردد در این دو شب ثبت نمی‌شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: اگر احیاناً پیامکی برای شهروندی مبنی بر تخلف تردد شبانه ارسال شده و حاوی عبارت «در حال بررسی است» بود، بداند که این موضوع در بررسی سیستمی توسط پلیس راهور، حذف می‌شود.
 


سرهنگ جهانی تاکید کرد: شهروندان نگرانی نداشته باشند؛ ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه لغو شده و جریمه‌ای ثبت نمی‌شود.
 
رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری، از ساعت ۷ صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.
 
طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند و فرایند انتخابات تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: