صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 18
کد خبر: ۹۲۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمایت احمدی نژاد از محسن رضایی صحت دارد؟

یکی از حواشی انتخاباتی که در چند روز گذشته منتشر شد اخباری در خصوص حمایت احمدی نژاد از محسن رضایی می باشد که واکنش های زیادی نیز در پی داشت در ادامه این خبر به بررسی این موضوع که آیا حمايت احمدي نژاد از محسن رضايي صحت دارد یا خیر می پردازیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بعد از اعلام لیست نامزدهادی انتخابات ریاست جمهوری 1400 و با رد صلاحیت برخی از نامزدها در اقدامی غیر حرفه ای برخی از نامزدها دست به انتشار شایعاتی برای جمع کردن رای کردند و حواشی زیادی را به وجود آوردند که در این میان اخباری از جمله حمایت احمدی نژاد از محسن رضایی نامزد انتخابات 1400 منتشر شد که در ادامه این خبر به بررسی صحت این خبر می پردازیم. 

 

لازم به ذکر است که در پی یکی از وعده های انتخاباتی که مجسن رضایی در خصوص یارانه ها داشت و در این خصوص از احمدی نژاد تشکر به عمل آورد و همین امر موجب زمیننه سازی برای انتشار شایعه حمایت احمدی نژاد از محسن رضایی شد.

 

حمايت احمدي نژاد از محسن رضايي صحت دارد؟

در ادامه رفتارهای بی اخلاقانه انتخاباتی از ساعاتی قبل متنی سراسر کذب در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بشدت تکذیب میشود.

 

تبليغاتچي هاي آقاي محسن رضايي نامزد انتخابات رياست جمهوري از چند ساعت پيش با ادعاي كذب حمايت دكتر احمدي نژاد از وي، رفتار منافقانه و مشمئز كننده اي را در فضای مجازی آغاز کرده اند.

 

در این تلاش غیراخلاقی به نقل از دکتر احمدی نژاد به دروغ ادعا شده است که محسن رضایی می تواند کشور را از بحران فعلی نجات دهد.

 

گفته می شود عبدالرضا داوری برای همین هدف در ستاد محسن رضایی عهده دار مسئولیت شده است.

 

ضمن محکوم کردن این اقدام غیراخلاقی، بار دیگر تاکید و تصریح می کند که دکتر احمدی نژاد نه تنها در انتخابات شرکت نمی کند بلکه از هیچیک از نامزدها و برنامه های آنها نیز حمایت نخواهد کرد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
دکترمحمود احمدی نژاد