صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 21
کد خبر: ۹۲۵۹۷

زمان پخش سریال شب عید سعید آقاخانی

زمان پخش سریال شب عید سعید آقاخانی اعلام شد. این سریال از دیشب به جای سریال زیرخاکی 2 تا 5 تیرماه پخش خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر سریال شب عید از دیشب از آنتن شبمه یک سیما پخش می شود. این سریال قرار است تا شروع سریال دودکش 2 یعنی تا 5 تیر پخش شود. زمان پخش سریال شب عید سعید آقاخانی ساعت 22:15 دقیقه اعلام شده است. داستان سریال شب عید سعید آقاخانی در مشهد فیلمبرداری شده است. در این سریال مرجانه گلچین ، حمید لولایی، علی هاشمی و زنده یاد حسن محب اهری ایفای نقش می کنند. قرار بود پس از پایان سریال زیر خاکی 2 سریال دودکش 2 از شبکه یک سیما پخش شود اما گویا این سریال هنوز به آنتن نرسیده است و فعلا قرار است سریال شب عید پخش شود.

 

تیزر سریال شب عید سعید آقاخانی

 

 

 

 

جزئیات پخش سریال شب عید سعید آقاخانی

در آستانه ولادت امام رضا (ع)، مجموعه تلویزیونی شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی از امشب ۳۰ خرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود. مجموعه شش قسمتی شب عید داستان زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجتی در آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا حرم نورانی امام رضا (ع) رسانده‌اند. حمید لولایی، مرجانه گلچین، زنده یاد حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظامدوست، سروش جمشیدی، علی هاشمی، دریا مقبلی، محمد کیانی علی اصغر محمدزاده، شیما هاشمی، زهره مرادی، ایوب غفارزاده و بهداد الهامی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

 

سایر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: تهیه کنندگان زنده یاد سیدکمال طباطبایی و جواد فرحانی، نویسنده امیر وفایی مدیرتصویربرداری امیرمعقولی، تدوین سیامک مهماندوست، برنامه ریز ساناز بصیر، مدیر صدابرداری امیر عاشق حسینی، صداگذار سامان شهامت و محمد رضا ملکی، تیتراژ مهدی قنبری، آهنگساز آراس رجبی، آهنگساز تیتراژ وحید صابری، خواننده تیتراژ سعید اسماعیل زاده، طراح گریم مرتضی کهزادی، طراح لباس مهناز غنی، طراح صحنه روح الامین جهانی و مدیر تولید سارا جوادزاده. مجموعه تلویزیونی شب عید کار مشترکی از مرکز سیما فیلم و شهرداری مشهد است که با پایان سریال «زیرخاکی» از امشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. شبکه یک از شنبه، ۵ تیرماه سریال «دودکش ۲» را پخش می‌کند.

 

 

پخش دودکش۲ پس از شب عید

همزمان با پخش آخرین قسمت سریال "زیر خاکی2"، شبکه یک زمان پخش سریال "دودکش2" را زیرنویس کرد که از شنبه 5 تیرماه به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.دودکش سریال نام‌آشنایی است که برای اولین بار در رمضان 1392 روی آنتن رفت. فصل دیگری توسط محمدحسین لطیفی تحت عنوان "پادری" ساخته شد و حالا فصل دوم "دودکش" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در راه آنتن قرار گرفت.دودکش، زندگی افرادی را در قالب طنز به تصویر می‌کشد که با مشکلات مالی و دیگر درگیری‌های زندگی‌شان، دست و پنجه نرم می‌کنند. بعضی از آنان مثل فیروز، به خدا توکل می‌کنند و دست‌ روی زانو گذاشته، از جای برمی‌خیزند و بعضی دیگر مثل نصرت، برادر همسر او، نگاه‌شان را به دستان دیگران می‌دوزند. فیروز مرد خانواده‌دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند؛ اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او توسط مأموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می‌شود.لوکیشن اصلی داستان یک قالیشویی است که اتفاقات بامزهٔ زیادی در آنجا رخ می‌دهد. هومن برق نورد و بهنام تشکر و امیرحسین رستمی نقش‌های اصلی داستان‌اند که پس از کارهای موفق ساختمان پزشکان و دزد و پلیس بار دیگر با همکاری هم سریالی طنز و بامزه روایت می‌کنند.

 

فصل دوم "دودکش" از اواخر سال 1399 جلوی دوربین رفت و فقط تنها توقف این سریال به علت ابتلای چند بازیگر سریال به کرونا، به بیش از دو هفته نرسید. گروه این روزها در تهران مشغول تصویربرداری‌اند و نیمی از فیلمبرداری پیش رفته و مراحل فنی هم توأمان جلو می‌رود. جالب است که اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری می‌شود. هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش 2» را تشکیل می‌دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذارند!»

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: